Divimove haalt Dylan Haegens binnen

  • Content
  • 16 apr 2019 @ 15:51
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • YouTubeInfluencermarketingContent

Influencer-netwerk Divimove voegt Dylan Haegens toe aan het portfolio. De YouTuber staat met ruim 2 miljoen abonnees bekend als een van de grootste influencers van Nederland.

Divimove (onderdeel van RTL Group) gaat Haegens ondersteunen bij het opzetten van samenwerkingen met merken, het vergroten en versterken van zijn online activiteiten en het beschermen van zijn online content.

Haegens laat weten: 'Divimove en ik spreken dezelfde taal: we delen een grote passie voor social video en creatieve content.'

Tijdschrift

Haegens heeft drie YouTube-kanalen: Dylanhaegens, TeamDylanHaegens en Marit, gerund door hemzelf en zijn partner. Recent lanceerde de influencer een eigen tijdschrift en bracht hij zijn eerste film uit.

Over

Divimove noemt zichzelf mediabedrijf 'van en voor de nieuwe generatie' en maakt deel uit van RTL Group. Het bedrijf is gevestigd verspreid over Europa, met kantoren in onder meer Amsterdam, Berlijn en Madrid. Het netwerk bestaat uit een portfolio van 900 social influencers. Divimove werkt samen met merken als Nestlé, Coca-Cola en Ikea.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken