BN'ers delen levenslessen in podcastserie

BN'ers delen levenslessen in podcastserie
  • Content
  • 23 sep 2019 @ 14:04
  • 16032 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersContent

Private bank InsingerGilissen lanceert de podcastserie Lessen voor een rijker leven. Creatief bureau We Are Pi ontwikkelde de serie en bijbehorende campagne samen met BNR als redactioneel partner.

De podcastserie draait om de figuurlijke betekenis van het begrip rijkdom. 'Markante persoonlijkheden' (BN'ers) hebben brieven aan zichzelf geschreven en lezen eruit voor tijdens hun gesprek met presentator Thijs Lindhout. In de serie ontvangt Lindhout gasten als Adriaan van Dis, Glenn Helder, Zarayda Groenhart, Wilco van Rooijen, Hedy d'Ancona (foto), Monique van de Ven en Frédérique Spigt.

Ter ondersteuning van de serie heeft We Are Pi in samenwerking met filmproductiebureau Bill Tanaka een reeks foto's en video's ontwikkeld waarin de podcastgasten hun jongere ik ontmoeten. Om extra aandacht op de serie te vestigen, vindt op zondag 6 oktober een besloten event plaats op het hoofdkantoor van InsingerGilissen, waarbij Lindhout live in gesprek gaat met actrice Monique van de Ven. Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken