Geertje Boers aan de slag bij Born05
- Content
- 3 sep 2019 @ 09:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentStrategiePersonalia
- 3 sep 2019 @ 09:36
- Lucas Boon
Geertje Boers is deze week gestart als chief operating officer bij digitaal creatief bureau Born05 in Utrecht. Ze wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de dagelijkse organisatie en de dagelijkse operatie van het bureau.
Boers deed operations-ervaring op bij onder meer Hyves en Radio 538. De afgelopen vijf jaar was ze als zelfstandig ondernemer werkzaam voor onder andere Talpa Network. Daarnaast is ze co-founder van Dutch Independents Network.
Roger IJzermans, CEO van Born05, laat weten: 'We groeien hard en bescherming van de cultuur bij die groei is belangrijk. Geertje begrijpt dit als geen ander en weet onze sterke cultuur te vertalen naar een gezonde structuur. Dat is enorm waardevol. Als bureau moet je enerzijds snel kunnen reageren op veranderingen, terwijl je anderzijds ook wilt bouwen aan duurzame geïntegreerde oplossingen. Die combinatie vergt veel van een organisatie.'
Geertje Boers voegt daaraan toe: 'Ik ben al jaren nauw betrokken bij de ontwikkelingen van Born05. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik als interimmer meegebouwd aan de nieuwe organisatie en ben ik enorm gehecht geraakt aan de creativiteit en bruisende energie van deze club mensen. In de groei waarin het bedrijf nu zit, is er behoefte aan een vast team. Ik ben trots dat ik mijn interim-rol mag verruilen voor een vaste rol en mee mag bouwen aan de verdere groei van het bureau.'
Beeld door Frederik Pot.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes