Geertje Boers aan de slag bij Born05

Geertje Boers aan de slag bij Born05
  • Content
  • 3 sep 2019 @ 09:36
  • 11593 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategiePersonalia

Geertje Boers is deze week gestart als chief operating officer bij digitaal creatief bureau Born05 in Utrecht. Ze wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de dagelijkse organisatie en de dagelijkse operatie van het bureau.

Boers deed operations-ervaring op bij onder meer Hyves en Radio 538. De afgelopen vijf jaar was ze als zelfstandig ondernemer werkzaam voor onder andere Talpa Network. Daarnaast is ze co-founder van Dutch Independents Network. 

Roger IJzermans, CEO van Born05, laat weten: 'We groeien hard en bescherming van de cultuur bij die groei is belangrijk. Geertje begrijpt dit als geen ander en weet onze sterke cultuur te vertalen naar een gezonde structuur. Dat is enorm waardevol. Als bureau moet je enerzijds snel kunnen reageren op veranderingen, terwijl je anderzijds ook wilt bouwen aan duurzame geïntegreerde oplossingen. Die combinatie vergt veel van een organisatie.'

Geertje Boers voegt daaraan toe: 'Ik ben al jaren nauw betrokken bij de ontwikkelingen van Born05. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik als interimmer meegebouwd aan de nieuwe organisatie en ben ik enorm gehecht geraakt aan de creativiteit en bruisende energie van deze club mensen. In de groei waarin het bedrijf nu zit, is er behoefte aan een vast team. Ik ben trots dat ik mijn interim-rol mag verruilen voor een vaste rol en mee mag bouwen aan de verdere groei van het bureau.'

Beeld door Frederik Pot.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken