Bonzo bedankt Nederlandse hond
- Content
- 3 okt 2019 @ 12:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailContent
- 3 okt 2019 @ 12:26
- Lucas Boon
Woef! Hondenvoermerk Bonzo lanceert in het kader van Dierendag (morgen) een lied genaamd '2 miljoen honden', geschreven speciaal voor de viervoeter die altijd zo trouw is aan zijn baasje.
Het drie minuten durende lied vertelt over herkenbare momenten tussen baasjes en hun hond. Het lied en de bijbehorende videoclip is ontwikkeld door FCB Amsterdam en REC Sound in opdracht van Bonzo (onderdeel van Nestlé). De productie staat op naam MediaMonks en Made for Digital.
Mara de Vroed, group brand manager dog bij Bonzo, laat weten: ‘Het lied is een warme en herkenbare ode aan de trouwe viervoeters die in Nederland rondlopen.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
- CBRE visualiseert toekomst steden en... 14-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center