Bonzo bedankt Nederlandse hond
- Content
- 3 okt 2019 @ 12:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailContent
- 3 okt 2019 @ 12:26
- Lucas Boon
Woef! Hondenvoermerk Bonzo lanceert in het kader van Dierendag (morgen) een lied genaamd '2 miljoen honden', geschreven speciaal voor de viervoeter die altijd zo trouw is aan zijn baasje.
Het drie minuten durende lied vertelt over herkenbare momenten tussen baasjes en hun hond. Het lied en de bijbehorende videoclip is ontwikkeld door FCB Amsterdam en REC Sound in opdracht van Bonzo (onderdeel van Nestlé). De productie staat op naam MediaMonks en Made for Digital.
Mara de Vroed, group brand manager dog bij Bonzo, laat weten: ‘Het lied is een warme en herkenbare ode aan de trouwe viervoeters die in Nederland rondlopen.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers