Bonzo bedankt Nederlandse hond
- Content
- 3 okt 2019 @ 12:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailContent
- 3 okt 2019 @ 12:26
- Lucas Boon
Woef! Hondenvoermerk Bonzo lanceert in het kader van Dierendag (morgen) een lied genaamd '2 miljoen honden', geschreven speciaal voor de viervoeter die altijd zo trouw is aan zijn baasje.
Het drie minuten durende lied vertelt over herkenbare momenten tussen baasjes en hun hond. Het lied en de bijbehorende videoclip is ontwikkeld door FCB Amsterdam en REC Sound in opdracht van Bonzo (onderdeel van Nestlé). De productie staat op naam MediaMonks en Made for Digital.
Mara de Vroed, group brand manager dog bij Bonzo, laat weten: ‘Het lied is een warme en herkenbare ode aan de trouwe viervoeters die in Nederland rondlopen.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Home ontwikkelt introductiecampagne... 02-05-2025
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB... 11-04-2025
- McDonald’s laat lef en... 09-04-2025
- Heineken introduceert ‘The Flipper’... 09-04-2025
- [BCE2025] Van social reach naar... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management