[podcast] Dé influencer marketing-trends voor 2020

[podcast] Dé influencer marketing-trends voor 2020
  • Content
  • 16 jan 2020 @ 11:44
  • 18718 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingContent

In de 14e aflevering van 'What's next in influencer marketing' gaat host John Meulemans met Rocco Stallvord (oprichter First) en Leroy van Limbeek (Pathé) in gesprek over influencer marketing-trends in 2020.

Foto: John Meulemans, Leroy van Limbeek en Rocco Stallvord.

Wat betekent het verdwijnen van de likes op Instagram? Wat kun je als merk met TikTok? En hoe ziet een futureproof influencer marketing-strategie eruit in 2020?

Bonus: Van Limbeek deelt interessante learnings vanuit zijn rol bij Pathé en vertelt over het ‘always-on influencer marketing’-programma van de bioscoopketen.

Beluister eerdere afleveringen hier.

Beluister de nieuwe aflevering hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken