Rituals lanceert podcast over slapen

  • Content
  • 24 mrt 2020 @ 10:43
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPodcast

Cosmeticamerk Rituals lanceert een nieuwe podcastserie genaamd The Art of Sleep. Airborne, de audiotak van digitaal bureau Born05, heeft de internationale podcast ontwikkeld.

The Art Of Sleep helpt luisteraars te begrijpen hoe hun dagelijkse slaap beïnvloedt wordt. Gasten in de serie zijn 'sleep scientist’ Sophie Bostock en professor A. Roger Ekirch. De podcast wordt gehost door Chris Chambers en Dagmar Brusse, creative director van Rituals.

Marvin Jacobs, creative director van Airborne, zegt: 'De titel zegt het al, de podcast gaat over slapen. Rituals heeft onderzoek gedaan: ontzettend veel mensen kampen met slaapproblemen, dus dat is kennelijk een belangrijk thema. Nou, Rituals wil consumenten helpen met het creëren van een zeker rustmoment in hun dag. Het merk wist: daar leeft onder de consument dus een zekere behoefte. Een interessant domein om verhalen binnen te vertellen.'

Beluister de podcast hier.

In de nieuwe printeditie van MT(06), die vandaag uitkomt, een uitgebreid interview met Marvin Jacobs over onder meer deze podcast. Bestellen kan hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken