Bazen van de stad

Bazen van de stad
  • Content
  • 20 apr 2020 @ 12:54
  • 22742 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentVideo

MediaMonks Films & Content lanceert 'Bazen van de Stad', een ode aan de Amsterdamse horeca. In de korte film wordt een kijkje geboden in de (lege) keukens van onder meer Disco Dolly, Het Paardje, Brasserie van Dam, Meneer Nieges en Chicago Social Club.

De film is een lofzang op de sociale waarde van (Amsterdamse) horecazaken, die nu vanwege corona noodgedwongen gesloten zijn. Jacques Vereecken, partner films, content & studio bij MediaMonks, zegt tegen Het Parool: 'Soms moet je een film maken op gevoel, omdat je weet dat je iets te pakken hebt dat mensen raakt.'

Bekijk de film hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken