[case] MPG verzorgt printmagazine met daarin alle merkwaarden van Rituals
- Content
- 14 jul 2021 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieStorytellingMarketing
- 14 jul 2021 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De opdracht aan contentmarketingbureau MPG luidde: 'ontwikkel als cadeau voor onze klanten wereldwijd een printmagazine waarin alle merkwaarden van Rituals vertegenwoordigd zijn.' Bekijk hier de aanpak en het resultaat.
MPG is verantwoordelijk voor het prachtige loyaliteitsmagazine van Rituals. Het magazine beslaat 68 pagina’s en ondersteunt de merkwaarden van Rituals.
Plan voor Rituals
Het plan werd als volgt. Gelinkt aan de Rituals zomer- en winterthema’s – plus de bijbehorende nieuwe productlijn -, bedacht het bureau een magazine met als belangrijkste pijlers: body, mind & soul. Dit is een magazine dat de lezer onderdompelt in een wereld van bijzondere rituelen, rijke tradities, wijsheden, reizen, kunst, wonen en voeding. 'Maar dat ook goede informatie, tips en tricks biedt over de verschillende nieuwe en bestaande producten van Rituals en hoe deze kunnen helpen om een goede balans te vinden tussen body, mind & soul in het dagelijkse leven', vertelt Farah van der Zijden van MPG. Dit alles werd en wordt gegoten in een prachtig vormgegeven, full colour, gelumbackt magazine, dat vertaald wordt in negen talen en met een totale oplage van gemiddeld 1,5 miljoen. Hieronder een overzicht van de belangrijkste resultaten in cijfers. Meer info bij MPG.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers