[case] MPG verzorgt printmagazine met daarin alle merkwaarden van Rituals
- Content
- 14 jul 2021 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieStorytellingMarketing
- 14 jul 2021 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De opdracht aan contentmarketingbureau MPG luidde: 'ontwikkel als cadeau voor onze klanten wereldwijd een printmagazine waarin alle merkwaarden van Rituals vertegenwoordigd zijn.' Bekijk hier de aanpak en het resultaat.
MPG is verantwoordelijk voor het prachtige loyaliteitsmagazine van Rituals. Het magazine beslaat 68 pagina’s en ondersteunt de merkwaarden van Rituals.
Plan voor Rituals
Het plan werd als volgt. Gelinkt aan de Rituals zomer- en winterthema’s – plus de bijbehorende nieuwe productlijn -, bedacht het bureau een magazine met als belangrijkste pijlers: body, mind & soul. Dit is een magazine dat de lezer onderdompelt in een wereld van bijzondere rituelen, rijke tradities, wijsheden, reizen, kunst, wonen en voeding. 'Maar dat ook goede informatie, tips en tricks biedt over de verschillende nieuwe en bestaande producten van Rituals en hoe deze kunnen helpen om een goede balans te vinden tussen body, mind & soul in het dagelijkse leven', vertelt Farah van der Zijden van MPG. Dit alles werd en wordt gegoten in een prachtig vormgegeven, full colour, gelumbackt magazine, dat vertaald wordt in negen talen en met een totale oplage van gemiddeld 1,5 miljoen. Hieronder een overzicht van de belangrijkste resultaten in cijfers. Meer info bij MPG.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes