[case] MPG verzorgt printmagazine met daarin alle merkwaarden van Rituals

  • Content
  • 14 jul 2021 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieStorytellingMarketing

De opdracht aan contentmarketingbureau MPG luidde: 'ontwikkel als cadeau voor onze klanten wereldwijd een printmagazine waarin alle merkwaarden van Rituals vertegenwoordigd zijn.' Bekijk hier de aanpak en het resultaat.

MPG is verantwoordelijk voor het prachtige loyaliteitsmagazine van Rituals. Het magazine beslaat 68 pagina’s en ondersteunt de merkwaarden van Rituals.

Plan voor Rituals
Het plan werd als volgt. Gelinkt aan de Rituals zomer- en winterthema’s – plus de bijbehorende nieuwe productlijn -, bedacht het bureau een magazine met als belangrijkste pijlers: body, mind & soul. Dit is een magazine dat de lezer onderdompelt  in een wereld van bijzondere rituelen, rijke tradities, wijsheden, reizen, kunst, wonen en voeding. 'Maar dat ook goede informatie, tips en tricks biedt over de verschillende nieuwe en bestaande producten van Rituals en hoe deze kunnen helpen om een goede balans te vinden tussen body, mind & soul in het dagelijkse leven', vertelt Farah van der Zijden van MPG. Dit alles werd en wordt gegoten in een prachtig vormgegeven, full colour, gelumbackt magazine, dat vertaald wordt in negen talen en met een totale oplage van gemiddeld 1,5 miljoen. Hieronder een overzicht van de belangrijkste resultaten in cijfers. Meer info bij MPG.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken