VanBerlo CEO Thomas Paulen in jury iF Design Award 2016

VanBerlo CEO Thomas Paulen in jury iF Design Award 2016
  • Design
  • 10 nov 2015 @ 11:30
  • 8744 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

De jury voor de iF Design Award 2016 is bekend. Thomas Paulen neemt dit jaar zitting in de 60-koppige jury onder leiding van Prof. Fritz Frenkler. In januari ontmoeten de internationale experts elkaar in Hamburg om de ingezonden ontwerpen te beoordelen. De allerbeste inzendingen ontvangen op 26 februari een iF gold award tijdens de uitreiking in BMW World, München.

Thomas Paulen is vanaf 2009 CEO van designbureau VanBerlo. Sinds 1994 bouwt hij aan een structuur van multidisciplinaire teams die complexe (design)uitdagingen te lijf gaan. Bij VanBerlo focust Thomas zich op projecten waarbij eindgebruikers, merken en technologie centraal staan. Het doel? Ideeën omzetten in tastbare business resultaten.

De wereldwijd bekende iF awards bekronen al meer dan zestig jaar uitmuntende designprestaties en worden gezien als een belangrijke kwaliteitsindicator voor design. Vanwege het zeer hoge niveau van de inzendingen behoren deze prestigieuze awards tot de internationale top.
Meer informatie over de iF award is hier te vinden.

VanBerlo
VanBerlo is creatief-strategisch partner van internationale spelers en ambitieuze start-ups. Van succesvolle merken tot organisaties die op kleinere schaal het verschil willen maken. Samen met zijn klanten gaat VanBerlo de uitdaging aan om betrouwbare bruggen te bouwen tussen wat mensen nodig hebben en willen, tussen technologische mogelijkheden en duurzame business.
 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken