Mary Hessing lanceert WOTH
- Design
- 6 sep 2016 @ 11:43
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune
- 6 sep 2016 @ 11:43
- Redactie Design
WOTH (Wonderful Things Magazine) is een initiatief van Mary Hessing (hoofdredacteur) en Toon Lauwen (uitgever). De nieuwe glossy van, voor en over designliefhebbers is een onafhankelijke Nederlandse uitgave met een internationale Engelstalige editie. WOTH verschijnt 6 keer per jaar en is vanaf 6 september te vinden bij AKO en Bruna winkels, kwaliteitsboekhandels en conceptstores in Nederland en België.
Mary Hessing maakt al jaren (woon)tijdschriften en heeft een persoonlijke voorliefde voor design, kunst, food en mode. Het eerste nummer telt 164 pagina’s en heeft onder meer interviews met Sabine Marcelis, Sergio Herman, Ellie Uyttenbroek (Exactitudes), Ronald van der Kemp en Hannes van Severen (Muller van Severen). Verder beschrijft Wim Pijbes zijn ommezwaai van het Rijks naar Museum Voorlinden, Job Smeets (Studio Job) zijn jeugdliefde voor auto’s en Jaap Biemans (Coverjunkie) een selectie van magazinecovers.
Het magazine is deels door crowdfunding gerealiseerd. Bijna 600 supporters kochten een los nummer, namen een jaarabonnement of steunden met een (anonieme) donatie. Daarnaast zijn 10 Founding Partners aan het magazine verbonden. Grafisch ontwerper Gert Dumbar tekende voor het logo en Jaap van Triest voor het typografische concept van de pagina’s.
Toon Lauwen en Mary Hessing - Fotograaf Kasia Gatkowska
www.woth.co
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

