Mountain ontwikkelt nieuwe logo en packaging CêlaVíta

Mountain ontwikkelt nieuwe logo en packaging CêlaVíta
  • Design
  • 7 mrt 2018 @ 16:16
  • 14021 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Geen tag

Mountain is verantwoordelijk voor het nieuwe logo en de packaging van het vernieuwde CêlaVíta-assortiment. Rik Keessen, Mountain: ‘Als ondergrond voor het logo wordt de vorm van een schep gebruikt. Dit zorgt voor een krachtige, eenduidige merk uitstraling en een ownable asset voor het merk.’

Creatieve rationale
Rik Keessen, Mountain: ‘Het nieuwe logo van CêlaVíta staat voor vers-, en eerlijkheid, kennis en kwaliteit. De natuurlijke, organische vorm van de aardappel is vertaald naar een grafische vorm. Het is een eigentijds woordbeeld geworden met een natuurlijke uitstraling waarbij alle onderdelen van het logo onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. Als ondergrond voor het logo wordt de vorm van een schep gebruikt. Dit symbolische device zorgt binnen de gehele range voor een krachtige, eenduidige merk uitstraling en een ownable asset voor het merk CêlaVíta. Het assortiment heeft een heldere, structurele segmentatie gekregen; Puur (naturel, vers = groen) Variatie (alledaags, gezellig = oranje) en Genieten (samen, warm inspiratie = rood). De nieuwe uitstraling van CêlaVíta geeft een consistent beeld door de duidelijke merksignatuur en herkenbare bouwstenen van de verpakking; de schep met het logo, de fotografie, de kleuren en de typografie.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken