Total Design ontwikkelt nieuwe identiteit voor Strohm

Total Design ontwikkelt nieuwe identiteit voor Strohm
  • Design
  • 1 dec 2020 @ 07:00
  • 16242 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • LogoVisual id

Airborne Oil & Gas heet voortaan Strohm - een naam die ontwikkeld is door Skriptor Zigila - en Total Design ontwikkelde de nieuwe identiteit.

De rebranding van Strohm - wereldmarktleider op het gebied van hightech composieten pijpleidingen - hangt samen met de groei van het bedrijf in de markt voor hernieuwbare energie door technologie die de CO2-footprint van pijpleidingen reduceert met 50 procent.

Martin van Onna, CCO Strohm: ‘De manier waarop Total Design in staat was om ons product, onze technologie, maar ook onze waarden en waar we voor staan als bedrijf te “voelen” en te vertalen naar een geïntegreerde visuele identiteit was indrukwekkend. Het heeft een enorme positieve impact gehad op het bedrijf. Nu gaan we samen met hen verder om Strohm wereldwijd bekend te maken.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken