Biografie Edward Stolze is zijn hele werkzame leven al strateeg, waarvan de helft bij zijn eigen bureau, Being There. Hij probeert daarbij altijd te denken zoals gewone mensen denken, omdat hij streeft te werken voor merken die van mensen houden. Hij heeft best veel ervaring in de snellopende consumentengoederen en in het bijzonder food en een voorkeur voor activerende campagnes (wat dat ook precies wezen mag).
Edward Stolze

Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- JDE Peet's (Douwe Egberts) verkocht aan Keurig Dr Pepper
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- Jägermeister laat activatie werken via geheime deur
- Runnersworld start circulair concept: 22.000 schoenen verwerkt...
- Unilever lanceert Koreaans geinspireerd noodlemerk Namdong
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Horroriconen komen samen op Fanta... 05-09-2025
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers... 05-09-2025
- Albert Heijn kiest Jeroen van... 04-09-2025
- De Koffiejongens benoemt Masha... 04-09-2025
- Jon Kirwan van Vinted: 'Ik geloof in... 04-09-2025
- Betaalbare diamant centraal in... 02-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers