Action viert 1000ste winkel - marketing acties rond mijlpaal
- Food-en-retail
- 8 sep 2017 @ 15:52
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingWinkelen
- 8 sep 2017 @ 15:52
- Redactie MarketingTribune
Sinds de opening van de eerste Action-winkel in Enkhuizen, draait het bij dit immens groeiende retailmerk allemaal om kleine prijzen en grote verrassingen. Zo stelt men zelf. Intussen is de 1000ste winkel open, in amper 24 jaar. Dat blijft niet onopgemerkt. Action lanceert deze speciale '1000 winkels'-film en presenteert de internationale actiesite www.action.com/1000.
De geschiedenis van Action leest als een Nederlands marketing-succesverhaal. In september staat de van oorsprong Noord Hollandse formule nu stil bij de opening van winkel nummer 1000. Op Twitter kan elke consument via hashtag #action1000stories een verhaaltje over zijn/haar favoriete product delen. Vanaf 11 september kan op de speciale themapagina bovendien het '1000-winkelspel' gespeeld worden. Daar staat ook meer info over de mijlpaal. Kijk verder hier: www.action.com/nl-nl/1000stores. En dan is er natuurlijk de film over filiaal 1000, die Action hieronder graag met de volgers van platform Food&Retail op MarketingTribune deelt. (PvWK)
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
- FrietHoes versterkt merkpositie met... 29-10-2025
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




