Affligem lanceert Belgisch blond abdijbier 0.0%
- Food-en-retail
- 18 sep 2019 @ 15:22
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 18 sep 2019 @ 15:22
- Peter van Woensel Kooy
Het eerste alcoholvrij blond bier van Affligem is vanaf nu ook in Nederland verkrijgbaar. Affligem Blond 0.0% wordt door de brouwerij een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier genoemd, 'met een rijke smaak, een zachte fruitigheid en een mild bitter einde.'
'Met Affligem Blond 0.0% bieden we een perfecte toevoeging op het huidige 0.0 assortiment. Ook in de alcoholvrije categorie wordt meer en meer gezocht naar smaakvariatie. Met Affligem Blond 0.0% ervaar je de volledige beleving van speciaalbier, maar dan zonder alcohol. Het verfrissende karakter en de traditionele speciaalbier smaak komen perfect samen in dit nieuwe bier', aldus Nannette de Koning, marketeer van Affligem.
Uitrol in Nederland
Affligem Blond 0.0% is vanaf nu verkrijgbaar bij alle Jumbo supermarkten ('sixpack adviesprijs € 5,39') in Nederland. Over twee weken wordt dit frisse speciaalbier in horecagelegenheden geïntroduceerd op fles en vanaf half oktober is Affligem Blond 0.0% ook verkrijgbaar bij Albert Heijn, meldt merkhouder Heineken. Affligem Blond 0.0% werd eerder al geïntroduceerd in Frankrijk.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- zachte fruitigheid
- bier
- alcoholvrij
- Heineken
- blond bier
- Nanette de Koning
- abdij
- brouwerij
- Affligem Blond 0.0%
- Affligem
- mild bitter einde
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




