Affligem lanceert Belgisch blond abdijbier 0.0%
- Food-en-retail
- 18 sep 2019 @ 15:22
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 18 sep 2019 @ 15:22
- Peter van Woensel Kooy
Het eerste alcoholvrij blond bier van Affligem is vanaf nu ook in Nederland verkrijgbaar. Affligem Blond 0.0% wordt door de brouwerij een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier genoemd, 'met een rijke smaak, een zachte fruitigheid en een mild bitter einde.'
'Met Affligem Blond 0.0% bieden we een perfecte toevoeging op het huidige 0.0 assortiment. Ook in de alcoholvrije categorie wordt meer en meer gezocht naar smaakvariatie. Met Affligem Blond 0.0% ervaar je de volledige beleving van speciaalbier, maar dan zonder alcohol. Het verfrissende karakter en de traditionele speciaalbier smaak komen perfect samen in dit nieuwe bier', aldus Nannette de Koning, marketeer van Affligem.
Uitrol in Nederland
Affligem Blond 0.0% is vanaf nu verkrijgbaar bij alle Jumbo supermarkten ('sixpack adviesprijs € 5,39') in Nederland. Over twee weken wordt dit frisse speciaalbier in horecagelegenheden geïntroduceerd op fles en vanaf half oktober is Affligem Blond 0.0% ook verkrijgbaar bij Albert Heijn, meldt merkhouder Heineken. Affligem Blond 0.0% werd eerder al geïntroduceerd in Frankrijk.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- alcoholvrij
- zachte fruitigheid
- bier
- brouwerij
- mild bitter einde
- abdij
- Heineken
- Affligem Blond 0.0%
- blond bier
- Affligem
- Nanette de Koning
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes