[FIM] De nieuwste trends in wijn
- Food-en-retail
- 4 okt 2019 @ 16:06
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 4 okt 2019 @ 16:06
- Peter van Woensel Kooy
Food Inspiration Magazine is het digitale vakblad voor de foodservice-professional die op zoek is naar innovatie en inspiratie. Volgers van MT-platform food&retail krijgen een gratis link om mee te lezen. Met deze editie: 'de trends en ontwikkelingen van en in het wijnglas.' Santé!
Al 8.000 jaar drinken we wijn. Maar in de afgelopen 10 jaar is in de wijnwereld meer veranderd dan in alle eeuwen daarvoor. Laag alcoholische wijnen, biologische en natuurwijnen en wijncocktails zijn in opkomst. Dit digitale Food Inspiration Magazine staat daarom in het teken van de trends en ontwikkelingen van en in het wijnglas.
KLIK HIER VOOR DE LINK NAAR FIM - HET MAGAZINE
(PvWK)
Met dank aan redactie FIM.
Beeld: cover FIM mei 2019, helemaal boven credit: Julia Kuzenkov / Unsplash
FIM160 Intro wijntrends from Food Inspiration on Vimeo.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- wijn
- vakblad
- trends
- platform
- vin
- professional
- tasting
- digital
- innovatie
- food
- wijngaard
- neus
- horeca
- druif
- drank
- foodservice
- food&retail
- Food Inspiration Magazine
- alcohol
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein door warenhuis BHV Marais
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




