The Avocado Show lanceert Hologram App
- Food-en-retail
- 12 jun 2020 @ 09:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 12 jun 2020 @ 09:11
- Peter van Woensel Kooy
Omdat het op dit moment niet mogelijk is voor alle vrienden van The Avocado Show vanuit de hele wereld om langs te komen, heeft The Avocado Show iets bedacht waarmee zij naar iedereen ter wereld kunnen gaan: The Hologram App.
The Hologram App is een augmented reality app in samenwerking met FoodStory, waarmee je met een druk op de knop alle 'Pretty Healthy Food' gerechten op tafel of op elke andere oppervlakte kunt zetten en deze vast kunt leggen.
Zo kun je thuis genieten van de avocado pancakes, burgers, poké bowls, salades, pizza’s en toast, zonder de deur uit te hoeven, is de gedachte. De foto's kun je direct delen op je socials, via iMesagge of via Whatsapp, om je vrienden uit te nodigen, voor de gek te houden of te laten lachen met een creatieve twist. De app is voor iedereen gratis te downloaden via deze link.
Daarnaast geeft The Avocado Show daarnaast ook het speciale, eigen roze kookboek weg aan de leukste foto’s die met de app worden gemaakt en gedeeld worden op Instagram. Ook loopt er een campagne op social media en is een 'give away video' viraal gegaan.
(PvWK)
Meer info is te vinden op www.theavocadoshow.com, www.instagram.com/theavocadoshow en eatme.eu
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Omdat het op dit moment niet mogelijk is voor alle vrienden van The Avocado Show vanuit de hele wereld om langs te komen
- heeft The Avocado Show iets bedacht waarmee zij naar iedereen ter wereld kunnen gaan: The Hologram App.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers