The Avocado Show lanceert Hologram App
- Food-en-retail
- 12 jun 2020 @ 09:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 12 jun 2020 @ 09:11
- Peter van Woensel Kooy
Omdat het op dit moment niet mogelijk is voor alle vrienden van The Avocado Show vanuit de hele wereld om langs te komen, heeft The Avocado Show iets bedacht waarmee zij naar iedereen ter wereld kunnen gaan: The Hologram App.
The Hologram App is een augmented reality app in samenwerking met FoodStory, waarmee je met een druk op de knop alle 'Pretty Healthy Food' gerechten op tafel of op elke andere oppervlakte kunt zetten en deze vast kunt leggen.
Zo kun je thuis genieten van de avocado pancakes, burgers, poké bowls, salades, pizza’s en toast, zonder de deur uit te hoeven, is de gedachte. De foto's kun je direct delen op je socials, via iMesagge of via Whatsapp, om je vrienden uit te nodigen, voor de gek te houden of te laten lachen met een creatieve twist. De app is voor iedereen gratis te downloaden via deze link.
Daarnaast geeft The Avocado Show daarnaast ook het speciale, eigen roze kookboek weg aan de leukste foto’s die met de app worden gemaakt en gedeeld worden op Instagram. Ook loopt er een campagne op social media en is een 'give away video' viraal gegaan.
(PvWK)
Meer info is te vinden op www.theavocadoshow.com, www.instagram.com/theavocadoshow en eatme.eu
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Omdat het op dit moment niet mogelijk is voor alle vrienden van The Avocado Show vanuit de hele wereld om langs te komen
- heeft The Avocado Show iets bedacht waarmee zij naar iedereen ter wereld kunnen gaan: The Hologram App.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
- Stephan van Ee van Specsavers AI kan... 22-10-2025
- BCG over 'agentic commerce' en de... 22-10-2025
- 'Proteïnehype waait niet snel over'22-10-2025
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes