The Avocado Show lanceert Hologram App
- Food-en-retail
- 12 jun 2020 @ 09:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 12 jun 2020 @ 09:11
- Peter van Woensel Kooy
Omdat het op dit moment niet mogelijk is voor alle vrienden van The Avocado Show vanuit de hele wereld om langs te komen, heeft The Avocado Show iets bedacht waarmee zij naar iedereen ter wereld kunnen gaan: The Hologram App.
The Hologram App is een augmented reality app in samenwerking met FoodStory, waarmee je met een druk op de knop alle 'Pretty Healthy Food' gerechten op tafel of op elke andere oppervlakte kunt zetten en deze vast kunt leggen.
Zo kun je thuis genieten van de avocado pancakes, burgers, poké bowls, salades, pizza’s en toast, zonder de deur uit te hoeven, is de gedachte. De foto's kun je direct delen op je socials, via iMesagge of via Whatsapp, om je vrienden uit te nodigen, voor de gek te houden of te laten lachen met een creatieve twist. De app is voor iedereen gratis te downloaden via deze link.
Daarnaast geeft The Avocado Show daarnaast ook het speciale, eigen roze kookboek weg aan de leukste foto’s die met de app worden gemaakt en gedeeld worden op Instagram. Ook loopt er een campagne op social media en is een 'give away video' viraal gegaan.
(PvWK)
Meer info is te vinden op www.theavocadoshow.com, www.instagram.com/theavocadoshow en eatme.eu
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Omdat het op dit moment niet mogelijk is voor alle vrienden van The Avocado Show vanuit de hele wereld om langs te komen
- heeft The Avocado Show iets bedacht waarmee zij naar iedereen ter wereld kunnen gaan: The Hologram App.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
- Black Friday groeit uit tot Black November
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




