Zeeman trekt aandacht met knalgele hipster tas
- Food-en-retail
- 3 jun 2020 @ 09:07
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 3 jun 2020 @ 09:07
- Peter van Woensel Kooy
Met aparte collectors items heeft Zeeman de merkidentiteit de laatste jaren flink verstevigd. Nu komt het 3-in-1 mini-tasje in geel voor maar € 9,99 op de markt. Hipsters alert!
Met tijdelijke fris ontworpen sneakers, een eerdere kledinglijn van Bas Kosters, leuke slippers, een blitse betaalbare trouwjurk en de knalgele zwembroek stal Zeeman de laatste tijd al de show. Nu komt het tasje.
'Mondkapje op, Zeeman tasje mee en je bent ready to hot the streets', suggereert mode-site Stylecowboys. Het nieuwe 3-in-1 tasje kan als een crossbody, clutch of belt bag worden gebruikt.
'Voor nog geen 10 euro heb je bovendien 3 tasjes in 1. Je kunt het namelijk dragen als clutch in je hand, crossbody met een lang koord of om je middel als belt bag. Zeeman belooft dat je telefoon, sleutels en portemonnee erin passen. Naast de herkenbare gele kleur kun je tasje ook kopen in het zwart met een zilveren Z. Het is gemaakt van vegan kunstleer en komt met een echtheidscertificaat. Leuke knipoog naar de designerbags. Ben je helemaal fan? Dan koop je er meteen een bijpassende portemonnee en pashouder bij', aldus Stylecowboys, die haar lezers met dit enthousiasme mogelijk tot nieuwe klanten van Zeeman maakt. Zo ging het immers ook bij eerdere fashion items: een nieuw, vaak jonger publiek vertoonde zich in de winkels, een aantal bleef vaste klant.
DETAILS TAS
• Op 3 manieren te dragen
• Goud/Zilver-kleurige Z
• 17cm W X 11cm H X 4 cm D
• Verstelbaar hengsel: 60 cm-120 cm
• Details: rits vakje, 1 groot vak
• Voering: 100% Polyester
• Magnetische sluiting
De nieuwste Zeeman 'musthave' is vanaf nu in de winkels en webshop te koop.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- betaalbare trouwjurk
- marketing
- Bas Kosters
- blits
- leuke slippers
- geel
- sneakers
- Zeeman
- ontworpen
- kledinglijn
- fris
- merkidentiteit
- matroos
- knalgele zwembroek
- € 9 99 Hipsters alert!
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




