Zeeman trekt aandacht met knalgele hipster tas
- Food-en-retail
- 3 jun 2020 @ 09:07
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 3 jun 2020 @ 09:07
- Peter van Woensel Kooy
Met aparte collectors items heeft Zeeman de merkidentiteit de laatste jaren flink verstevigd. Nu komt het 3-in-1 mini-tasje in geel voor maar € 9,99 op de markt. Hipsters alert!
Met tijdelijke fris ontworpen sneakers, een eerdere kledinglijn van Bas Kosters, leuke slippers, een blitse betaalbare trouwjurk en de knalgele zwembroek stal Zeeman de laatste tijd al de show. Nu komt het tasje.
'Mondkapje op, Zeeman tasje mee en je bent ready to hot the streets', suggereert mode-site Stylecowboys. Het nieuwe 3-in-1 tasje kan als een crossbody, clutch of belt bag worden gebruikt.
'Voor nog geen 10 euro heb je bovendien 3 tasjes in 1. Je kunt het namelijk dragen als clutch in je hand, crossbody met een lang koord of om je middel als belt bag. Zeeman belooft dat je telefoon, sleutels en portemonnee erin passen. Naast de herkenbare gele kleur kun je tasje ook kopen in het zwart met een zilveren Z. Het is gemaakt van vegan kunstleer en komt met een echtheidscertificaat. Leuke knipoog naar de designerbags. Ben je helemaal fan? Dan koop je er meteen een bijpassende portemonnee en pashouder bij', aldus Stylecowboys, die haar lezers met dit enthousiasme mogelijk tot nieuwe klanten van Zeeman maakt. Zo ging het immers ook bij eerdere fashion items: een nieuw, vaak jonger publiek vertoonde zich in de winkels, een aantal bleef vaste klant.
DETAILS TAS
• Op 3 manieren te dragen
• Goud/Zilver-kleurige Z
• 17cm W X 11cm H X 4 cm D
• Verstelbaar hengsel: 60 cm-120 cm
• Details: rits vakje, 1 groot vak
• Voering: 100% Polyester
• Magnetische sluiting
De nieuwste Zeeman 'musthave' is vanaf nu in de winkels en webshop te koop.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- fris
- betaalbare trouwjurk
- knalgele zwembroek
- kledinglijn
- Zeeman
- € 9 99 Hipsters alert!
- geel
- merkidentiteit
- leuke slippers
- ontworpen
- marketing
- sneakers
- Bas Kosters
- blits
- matroos
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




