Vega-food in de kas: Artis opent De Serre
- Food-en-retail
- 6 jul 2020 @ 12:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 6 jul 2020 @ 12:45
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf nu kunnen bezoekers terecht bij het nieuwe Artis-restaurant De Serre voor een hapje en een drankje. Het restaurant is gevestigd in een kas gevuld met en omringd door kleurrijke bloemen en planten, het menu biedt botanische gerechten.
Het terras van De Serre (foto) kijkt uit op het verblijf van de Afrikaanse pinguïns.
Botanisch menu
Het restaurant heeft een menu met een botanisch thema en is 100% vegetarisch en deels vegan. In het assortiment van de horecagelegenheden in Artis zijn steeds minder dierlijke producten te vinden; De Serre is het eerste restaurant in Artis dat volledig vegetarisch is. Het menu bestaat onder andere uit gazpacho, pita pulled oats, gegrilde aubergine, nacho’s en bananenbrood. Daarnaast zijn er ook huisgemaakte limonades, mojito's, botanische biertjes en oranjebloesem spritz te verkrijgen. Neem zelf een kijkje bij De Serre om het volledige menu te ontdekken.
Artis-Avondwandeling
Tijdens de Artis-Avondwandeling is De Serre ook geopend om eten en drinken af te halen. Op deze manier kan je lopend een hapje eten terwijl je luistert naar de Avondwandeling, zo hoef je niks te missen. De Avondwandeling is vanaf 9 juli 2020 elke donderdag, vrijdag, zaterdag te lopen. Kijk voor meer informatie op www.artis.nl/wandeling.
(PvWK, bron: Artis)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- botanisch
- marketing
- vegetarisch
- mojito's
- huisgemaakt
- gazpacho
- verkrijgen
- Artis
- oranjebloesem
- spritz
- restaurant
- kijkje
- pita pulled oats
- limonades
- bier
- bananenbrood
- food
- gegrilde aubergine
- nacho’s
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




