Coolblue geeft gas op energielevering
- Food-en-retail
- 28 jan 2021 @ 10:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 28 jan 2021 @ 10:12
- Sjaak Hoogkamer
Coolblue is gestart met de verkoop en levering van energie. Hiervoor heeft de retailer het energiebedrijf ServiceHouse gekocht. Coolblue Energie levert Nederlandse zonne- en windenergie en CO2-gecompenseerd gas.
Pieter Zwart, Beginbaas Coolblue, licht toe: ‘Doordat we klanten gaan helpen om minder energie te verbruiken, is dat én veel groener en veel goedkoper. Wie ook energie met een glimlach wil, kan vanaf vandaag overstappen op Coolblue Energie.’
Bij Coolblue kunnen klanten al terecht voor de aankoop en installatie van zonnepanelen om hun eigen energie op te wekken. Ook kunnen ze vrijwel alles bestellen wat een stekker heeft of oplaadbaar is. De retailer weet dan ook als geen ander hoeveel energie deze apparaten verbruiken en hoe klanten energie kunnen besparen. Die kennis zet Coolblue in om nog meer klanten blij te maken.
Klanten van Coolblue Energie krijgen inzicht in hun verbruik, advies over hoe ze energie kunnen besparen en exclusieve korting op energiezuinige en -besparende producten. Bovendien krijgen ze korting op Coolblue Zonnepanelen en Laadpalen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Black Friday groeit uit tot Black... 12-11-2025
- Rutger Koene van Asics: 'De kunst is... 12-11-2025
- Swinckels introduceert rebranding... 11-11-2025
- Albert Heijn combineert kerst en... 10-11-2025
- Hema zet in op innovatie en... 10-11-2025
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




