Gazelle opent in Haarlem haar zesde Experience Center
- Food-en-retail
- 30 apr 2021 @ 11:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 30 apr 2021 @ 11:38
- Peter van Woensel Kooy
Gazelle heeft de deuren geopend van haar Experience Center in Haarlem. Op deze plek kunnen consumenten terecht voor het testen van alle elektrische Gazelle-fietsen.
Er staan specialisten klaar die deskundig advies over de e-bikes geven, belooft de winkel. De vestiging in Haarlem is het zesde Experience Center van Gazelle in Nederland.
'Steeds meer mensen kiezen voor een e-bike. Zeker wanneer het om de keus voor een eerste elektrische fiets gaat, hebben mensen er vaak allerlei vragen over. Om die zo goed mogelijk te beantwoorden, heeft Gazelle een nieuw Experience Center in Haarlem (adres: Lichtfabriekplein 1, red.) geopend', aldus het merk. 'Productspecialisten geven er deskundig en persoonlijk advies. Daarnaast staat daar het volledige assortiment e-bikes uitgestald. Deze elektrisch ondersteunde fietsen zijn beschikbaar voor proefritten.'
Gazelle Experience Tour
Mensen die een specifieke e-bike voor een iets langere tijd willen testen, kunnen kiezen voor de Gazelle Experience Tour. Het concept daarvan werkt simpel: de testrijder reserveert online of bij het Experience Center de gewenste testfiets. Die haalt hij of zij af in het Experience Center voor een proefweek in de thuisomgeving. De uitgebreide test helpt om de fiets nog beter te kunnen ervaren. Er zijn beperkte kosten aan de Gazelle Experience Tour verbonden. Die worden in mindering gebracht als de testrijder later besluit de fiets aan te schaffen.
Nummer zeven op komst
Het Experience Center in Haarlem is de zesde in zijn soort. Eerder al opende Gazelle dergelijke filialen in Amersfoort, Groningen, Waalwijk, Den Haag en Nijmegen. De vestiging in Haarlem is zeker niet de laatste in de rij, want binnen afzienbare tijd, in het voorjaar van 2022, opent er ook een in Dieren. Dat Experience Center komt pal naast de Gazelle-fabriek. Fietsers kunnen ook op deze plek fietsen testen en advies inwinnen. Bovendien krijgen bezoekers er straks de unieke kans om vanaf een loopbrug een blik in de moderne fietsfabriek te werpen en zal er een bijzondere expositie komen van de rijke historie van Gazelle. Meer informatie over het Experience Center in Haarlem, de actuele openingstijden en het maken van een afspraak voor een uitgebreid persoonlijk fietsadvies is hier te vinden resp. te regelen.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Gazelle
- terecht
- consumenten
- Pon
- deuren
- plek
- elektrisch
- Haarlem
- Experience Center
- Gazelle-fietsen
- testen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes