Deliveroo verstopt gouden gelukskoekjes in bestellingen
- Food-en-retail
- 27 jan 2022 @ 15:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Below the lineInteractieFood
- 27 jan 2022 @ 15:23
- Peter van Woensel Kooy
Op 1 februari wordt Chinees Nieuwjaar gevierd en om het Jaar van de Tijger in te luiden deelt maaltijdbezorger Deliveroo gelukskoekjes uit.
Klanten die een bestelling plaatsen bij een van de tien geselecteerde Aziatische restaurants, kunnen tot 500 euro aan Deliveroo-tegoed winnen. De hoofdprijzen van de marketingactie zijn verstopt in gouden gelukskoekjes die niet te missen zijn. Dus voor wie wel wat extra geluk kan gebruiken: laat die dumplings en noodles maar voorrijden.
Aziatische keuken ongekend populair
Chinees Nieuwjaar - ook bekend als Maan Nieuwjaar of Lentefeest - wordt niet alleen in China gevierd, maar ook in andere Aziatische landen zoals Vietnam, Taiwan en Korea. Tijdens het vijftien (!) dagen lange feest komen families bijeen, bijvoorbeeld om samen lekker te eten. Ook in Nederland is Aziatisch eten erg populair: deze keuken staat in ons land in de top drie van meest populaire cuisines op Deliveroo. Daarom maken meer dan twintig liefhebbers van deze keuken in de week van 1 t/m 7 februari kans op kortingen van 10, 20, 50, 100 en zelfs 500 euro.
Gelukskoekjes
Het enige wat klanten hoeven te doen is een bestelling plaatsen via Deliveroo bij een van de geselecteerde restaurants. Zo maken zij automatisch kans op een van de prijzen die worden geleverd in de vorm van vouchers en gouden gelukskoekjes. Om Chinees Nieuwjaar te vieren delen de deelnemende restaurants tevens reguliere gelukskoekjes uit bij hun bestellingen. In deze zogeheten ‘fortune cookies’ zit een papieren strookje met daarop levenswijsheden, toekomstvoorspellingen of adviezen.
Deelnemende restaurants
Klanten die op zoek zijn naar geluk én een heerlijke maaltijd kunnen een bestelling plaatsen bij een van de volgende restaurants om kans te maken op een prijs, meldt Deliveroo nog:
Wok to Walk Leidsestraat (Amsterdam)
Wok to Walk Amsterdamseweg (Amsterdam)
Wok to Walk Warmoesstraat (Amsterdam)
Wok to Walk Reguliersbreestraat (Amsterdam)
Takumi Ramen Kitchen (Amsterdam)
Takumi Ramen & Yaki Soba (Amsterdam)
Umaimon Takumi Japanese Noodle Bar (Amsterdam)
Takumi Ramen Kitchen (Eindhoven)
Takumi (Den Haag)
Sapporo Ramen Kitchen (Rotterdam)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management