Deliveroo verstopt gouden gelukskoekjes in bestellingen
- Food-en-retail
- 27 jan 2022 @ 15:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Below the lineInteractieFood
- 27 jan 2022 @ 15:23
- Peter van Woensel Kooy
Op 1 februari wordt Chinees Nieuwjaar gevierd en om het Jaar van de Tijger in te luiden deelt maaltijdbezorger Deliveroo gelukskoekjes uit.
Klanten die een bestelling plaatsen bij een van de tien geselecteerde Aziatische restaurants, kunnen tot 500 euro aan Deliveroo-tegoed winnen. De hoofdprijzen van de marketingactie zijn verstopt in gouden gelukskoekjes die niet te missen zijn. Dus voor wie wel wat extra geluk kan gebruiken: laat die dumplings en noodles maar voorrijden.
Aziatische keuken ongekend populair
Chinees Nieuwjaar - ook bekend als Maan Nieuwjaar of Lentefeest - wordt niet alleen in China gevierd, maar ook in andere Aziatische landen zoals Vietnam, Taiwan en Korea. Tijdens het vijftien (!) dagen lange feest komen families bijeen, bijvoorbeeld om samen lekker te eten. Ook in Nederland is Aziatisch eten erg populair: deze keuken staat in ons land in de top drie van meest populaire cuisines op Deliveroo. Daarom maken meer dan twintig liefhebbers van deze keuken in de week van 1 t/m 7 februari kans op kortingen van 10, 20, 50, 100 en zelfs 500 euro.
Gelukskoekjes
Het enige wat klanten hoeven te doen is een bestelling plaatsen via Deliveroo bij een van de geselecteerde restaurants. Zo maken zij automatisch kans op een van de prijzen die worden geleverd in de vorm van vouchers en gouden gelukskoekjes. Om Chinees Nieuwjaar te vieren delen de deelnemende restaurants tevens reguliere gelukskoekjes uit bij hun bestellingen. In deze zogeheten ‘fortune cookies’ zit een papieren strookje met daarop levenswijsheden, toekomstvoorspellingen of adviezen.
Deelnemende restaurants
Klanten die op zoek zijn naar geluk én een heerlijke maaltijd kunnen een bestelling plaatsen bij een van de volgende restaurants om kans te maken op een prijs, meldt Deliveroo nog:
Wok to Walk Leidsestraat (Amsterdam)
Wok to Walk Amsterdamseweg (Amsterdam)
Wok to Walk Warmoesstraat (Amsterdam)
Wok to Walk Reguliersbreestraat (Amsterdam)
Takumi Ramen Kitchen (Amsterdam)
Takumi Ramen & Yaki Soba (Amsterdam)
Umaimon Takumi Japanese Noodle Bar (Amsterdam)
Takumi Ramen Kitchen (Eindhoven)
Takumi (Den Haag)
Sapporo Ramen Kitchen (Rotterdam)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
- Plus start training Veilig op de weg 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing