Deliveroo verstopt gouden gelukskoekjes in bestellingen
- Food-en-retail
- 27 jan 2022 @ 15:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Below the lineInteractieFood
- 27 jan 2022 @ 15:23
- Peter van Woensel Kooy
Op 1 februari wordt Chinees Nieuwjaar gevierd en om het Jaar van de Tijger in te luiden deelt maaltijdbezorger Deliveroo gelukskoekjes uit.
Klanten die een bestelling plaatsen bij een van de tien geselecteerde Aziatische restaurants, kunnen tot 500 euro aan Deliveroo-tegoed winnen. De hoofdprijzen van de marketingactie zijn verstopt in gouden gelukskoekjes die niet te missen zijn. Dus voor wie wel wat extra geluk kan gebruiken: laat die dumplings en noodles maar voorrijden.
Aziatische keuken ongekend populair
Chinees Nieuwjaar - ook bekend als Maan Nieuwjaar of Lentefeest - wordt niet alleen in China gevierd, maar ook in andere Aziatische landen zoals Vietnam, Taiwan en Korea. Tijdens het vijftien (!) dagen lange feest komen families bijeen, bijvoorbeeld om samen lekker te eten. Ook in Nederland is Aziatisch eten erg populair: deze keuken staat in ons land in de top drie van meest populaire cuisines op Deliveroo. Daarom maken meer dan twintig liefhebbers van deze keuken in de week van 1 t/m 7 februari kans op kortingen van 10, 20, 50, 100 en zelfs 500 euro.
Gelukskoekjes
Het enige wat klanten hoeven te doen is een bestelling plaatsen via Deliveroo bij een van de geselecteerde restaurants. Zo maken zij automatisch kans op een van de prijzen die worden geleverd in de vorm van vouchers en gouden gelukskoekjes. Om Chinees Nieuwjaar te vieren delen de deelnemende restaurants tevens reguliere gelukskoekjes uit bij hun bestellingen. In deze zogeheten ‘fortune cookies’ zit een papieren strookje met daarop levenswijsheden, toekomstvoorspellingen of adviezen.
Deelnemende restaurants
Klanten die op zoek zijn naar geluk én een heerlijke maaltijd kunnen een bestelling plaatsen bij een van de volgende restaurants om kans te maken op een prijs, meldt Deliveroo nog:
Wok to Walk Leidsestraat (Amsterdam)
Wok to Walk Amsterdamseweg (Amsterdam)
Wok to Walk Warmoesstraat (Amsterdam)
Wok to Walk Reguliersbreestraat (Amsterdam)
Takumi Ramen Kitchen (Amsterdam)
Takumi Ramen & Yaki Soba (Amsterdam)
Umaimon Takumi Japanese Noodle Bar (Amsterdam)
Takumi Ramen Kitchen (Eindhoven)
Takumi (Den Haag)
Sapporo Ramen Kitchen (Rotterdam)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




