Green Food Lab zet volgende stap met nieuw MT
- Food-en-retail
- 28 apr 2022 @ 08:07
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 28 apr 2022 @ 08:07
- Peter van Woensel Kooy
Food consultancy & communications agency Green Food Lab heeft per 1 mei 2022 een nieuw managementteam. Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, draagt vanaf dat moment de dagelijkse leiding over aan Kim Zoon (Managing Director), Jody Vermeij (Client Director) en Floor van den Elshout (Creative Strategy Director).
Dit nieuwe managementteam gaat het bureau, dat gespecialiseerd is in de niche van ‘green food’ en sinds 2018 is uitgegroeid tot een bloeiend bureau met 30 medewerkers, verder professionaliseren en begeleiden van succesvolle scale-up naar toonaangevend communicatiebureau in de foodsector. Op de foto hierboven staan v.l.n.r. Isabel Boerdam, Jody Vermeij, Kim Zoon en Floor van den Elshout
De volgende fase in een groen avontuur
Isabel Boerdam, oprichter: 'Green Food Lab is in de zomer van 2018 gegroeid uit het succes van de Nationale Week Zonder Vlees. Nu, bijna vier jaar later, staat er een bureau met een sterke positionering, 30 medewerkers en een prachtig klantportfolio waarmee we impact kunnen maken. Ook in de branche wordt dit gezien: we mogen onszelf gelukkig prijzen met een EFFIE Award, twee SAN Accenten, een FD Gazelle benoeming en een European Excellence Award. Daar ben ik enorm trots op. Nu is het tijd voor de volgende fase en draag ik mijn stokje met plezier en vertrouwen over aan Kim. Zij is betrokken bij Green Food Lab vanaf het begin en dankzij haar ervaring en kwaliteiten de aangewezen persoon om samen met Jody en Floor Green Food Lab verder te professionaliseren. Dit avontuur is nog lang niet afgelopen.'
Kwaliteit en resultaat op nummer één
Kim Zoon, Managing Director per 1 mei 2022: 'Green Food Lab heeft zichzelf de afgelopen jaren als nieuwkomer bewezen als go-to partner wanneer het gaat om communicatie in de snel veranderende duurzame foodsector. Merken als Albert Heijn, Beyond Meat, Bonduelle, Dille & Kamille, Dr. Oetker, Julia’s, Kwekkeboom, Santa Maria, Tilda, Quorn en Zespri vinden bij ons de verfrissende kijk en heldere werkwijze waar ze naar op zoek zijn. De combinatie van onze unieke expertise en flexibele, ondernemende scale-up mentaliteit levert onze klanten mooie resultaten op. Het is mijn doel om ervoor te zorgen dat we deze kwaliteit constant hoog houden door voorop te blijven lopen en die verfrissende kijk in ons DNA te verankeren. Een mooie uitdaging waar ik samen met Jody en Floor ontzettend veel zin in heb.'
(PvWK)
'Hét groene food-communicatiebureau van Nederland'
'Green Food Lab – opgericht in juni 2018 en bekend van de ‘Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel’ campagne – is een Food Consultancy & Communications Agency met een missie: meer plantaardig het nieuwe normaal maken. Anders dan de meeste communicatiebureaus focust Green Food Lab zich op een niche, waarmee het bureau dé specialist van Nederland is op het gebied van gezonder, duurzamer en plantaardiger eten. Binnen dit specialisme is Green Food Lab een fullservice en allround communicatiebureau met een team van experts: van strategie en messaging, tot contentcreatie zoals receptontwikkeling, fotografie en videografie, magazines en social media, tot het activeren van deze content middels PR, influencers en online en offline events.'
(bron: GFL)
Kijk voor meer informatie over de werkwijze, het team, de klanten en projecten van Green Food Lab op www.greenfoodlab.nl.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Floor van den Elshout
- food revolution
- Santa Maria
- managementteam
- vega
- oprichter
- plantbased
- Julia’s
- Dr. Oetker
- Kim Zoon
- Albert Heijn
- Beyond Meat
- Dille & Kamille
- Green Food Lab
- Bonduelle
- Jody Vermeij
- Kwekkeboom
- Isabel Boerdam
- Week Zonder Vlees
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
- Heineken daagt voice note-cultuur uit
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in Dom Pérignon Society
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




