Deliveroo lanceert de Tour de Food
- Food-en-retail
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenSportmarketing
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Peter van Woensel Kooy
Met de aftrap van het wielerseizoen is de sportzomer officieel van start. Om Nederlanders te stimuleren ook in actie te komen lanceert maaltijdbezorger Deliveroo ‘Tour de Food’.
‘Tour de Food’ impliceert: fiets, ren of wandel een route in de vorm van jouw favoriete maaltijd en ontvang dit gerecht daarna gratis via Deliveroo. Zo wordt sporten pas écht leuk.
Tour de Food
Want waarvan gaat ons hart sneller kloppen? Juist, van sport en lekker eten natuurlijk. Het gaan tenslotte om het vinden van de juiste balans. Daarom beloont Deliveroo deze maand sportievelingen op hun favoriete maaltijd, mits ze daar eerst een fysieke inspanning voor leveren. Dus creëer door middel van een fietstocht, hardlooprondje of wandeling een route in de vorm van je favoriete gerecht, zoals een ijsje, pizza of hamburger, en krijg dit vervolgens gratis bezorgd tot aan je voordeur.
Overheerlijke route
Wat moet je doen? Deliveroo: 'Maak in je sport-app een screenshot van jouw overheerlijke route, deel het op Instagram met de hashtag #TourDeFood en tag @deliveroo_nl. Dan zorgt Deliveroo dat je een voucher ontvangt waarmee je het desbetreffende gerecht kunt bestellen. De leukste foodie-routes ontvangen vervolgens het gemaakte gerecht als welverdiende beloning. Zolang de voorraad strekt.'
Geen zin in fysieke inspanning, maar wel in lekker eten? Dan kun je altijd nog je favoriete gerecht bestellen via Deliveroo, stelt de foodbezorger gerust.
(PvWK)
Over Deliveroo
'Deliveroo is een maaltijdplatform dat is opgericht in 2013 door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 170.000 restaurant en boodschappen partners en 190.000 bezorgers om wereldwijd de beste maaltijd ervaring te bieden. Het hoofdkantoor van Deliveroo is gevestigd in Londen en er zijn diverse kantoren wereldwijd. Deliveroo is actief in 11 landen, zijnde Australië, België, Frankrijk, Hong Kong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk.'
(bron: Deliveroo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- wielerseizoen
- maaltijdbezorger
- Tour de Food
- officieel
- aftrap
- sportzomer
- actiemarketing
- Deliveroo
- food
- start
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers