Deliveroo lanceert de Tour de Food

- Food-en-retail
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenSportmarketing
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Peter van Woensel Kooy
Met de aftrap van het wielerseizoen is de sportzomer officieel van start. Om Nederlanders te stimuleren ook in actie te komen lanceert maaltijdbezorger Deliveroo ‘Tour de Food’.
‘Tour de Food’ impliceert: fiets, ren of wandel een route in de vorm van jouw favoriete maaltijd en ontvang dit gerecht daarna gratis via Deliveroo. Zo wordt sporten pas écht leuk.
Tour de Food
Want waarvan gaat ons hart sneller kloppen? Juist, van sport en lekker eten natuurlijk. Het gaan tenslotte om het vinden van de juiste balans. Daarom beloont Deliveroo deze maand sportievelingen op hun favoriete maaltijd, mits ze daar eerst een fysieke inspanning voor leveren. Dus creëer door middel van een fietstocht, hardlooprondje of wandeling een route in de vorm van je favoriete gerecht, zoals een ijsje, pizza of hamburger, en krijg dit vervolgens gratis bezorgd tot aan je voordeur.
Overheerlijke route
Wat moet je doen? Deliveroo: 'Maak in je sport-app een screenshot van jouw overheerlijke route, deel het op Instagram met de hashtag #TourDeFood en tag @deliveroo_nl. Dan zorgt Deliveroo dat je een voucher ontvangt waarmee je het desbetreffende gerecht kunt bestellen. De leukste foodie-routes ontvangen vervolgens het gemaakte gerecht als welverdiende beloning. Zolang de voorraad strekt.'
Geen zin in fysieke inspanning, maar wel in lekker eten? Dan kun je altijd nog je favoriete gerecht bestellen via Deliveroo, stelt de foodbezorger gerust.
(PvWK)
Over Deliveroo
'Deliveroo is een maaltijdplatform dat is opgericht in 2013 door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 170.000 restaurant en boodschappen partners en 190.000 bezorgers om wereldwijd de beste maaltijd ervaring te bieden. Het hoofdkantoor van Deliveroo is gevestigd in Londen en er zijn diverse kantoren wereldwijd. Deliveroo is actief in 11 landen, zijnde Australië, België, Frankrijk, Hong Kong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk.'
(bron: Deliveroo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- aftrap
- maaltijdbezorger
- Tour de Food
- sportzomer
- start
- actiemarketing
- food
- officieel
- wielerseizoen
- Deliveroo
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Mijn Marketing: Isabelle Willemsens van The Walt Disney Company
- Lidl staakt huismerk Delicieux en prolongeert Deluxe
- Birra Moretti lanceert ongefilterd bier met snufje zeezout
- Koko van Kruidvat houdt van vaste klanten
- Bang & Olufsen kondigt twee nieuwe generaties home speakers aan
- Jumbo en Avans Hogeschool breiden hbo aanbod uit naar Supply...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Taartenfluisteraar Siemon de Jong... 22-03-2023
- Sultana vernieuwt receptuur en... 22-03-2023
- Aldi belooft een net zo vrolijk maar... 22-03-2023
- Vereniging E-Commerce Nederland... 21-03-2023
- [CBS] 'Aantal rokers aanzienlijk... 20-03-2023
- Nieuwe voorjaarscampagne Plus voor... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day