Deliveroo lanceert de Tour de Food
- Food-en-retail
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenSportmarketing
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Peter van Woensel Kooy
Met de aftrap van het wielerseizoen is de sportzomer officieel van start. Om Nederlanders te stimuleren ook in actie te komen lanceert maaltijdbezorger Deliveroo ‘Tour de Food’.
‘Tour de Food’ impliceert: fiets, ren of wandel een route in de vorm van jouw favoriete maaltijd en ontvang dit gerecht daarna gratis via Deliveroo. Zo wordt sporten pas écht leuk.
Tour de Food
Want waarvan gaat ons hart sneller kloppen? Juist, van sport en lekker eten natuurlijk. Het gaan tenslotte om het vinden van de juiste balans. Daarom beloont Deliveroo deze maand sportievelingen op hun favoriete maaltijd, mits ze daar eerst een fysieke inspanning voor leveren. Dus creëer door middel van een fietstocht, hardlooprondje of wandeling een route in de vorm van je favoriete gerecht, zoals een ijsje, pizza of hamburger, en krijg dit vervolgens gratis bezorgd tot aan je voordeur.
Overheerlijke route
Wat moet je doen? Deliveroo: 'Maak in je sport-app een screenshot van jouw overheerlijke route, deel het op Instagram met de hashtag #TourDeFood en tag @deliveroo_nl. Dan zorgt Deliveroo dat je een voucher ontvangt waarmee je het desbetreffende gerecht kunt bestellen. De leukste foodie-routes ontvangen vervolgens het gemaakte gerecht als welverdiende beloning. Zolang de voorraad strekt.'
Geen zin in fysieke inspanning, maar wel in lekker eten? Dan kun je altijd nog je favoriete gerecht bestellen via Deliveroo, stelt de foodbezorger gerust.
(PvWK)
Over Deliveroo
'Deliveroo is een maaltijdplatform dat is opgericht in 2013 door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 170.000 restaurant en boodschappen partners en 190.000 bezorgers om wereldwijd de beste maaltijd ervaring te bieden. Het hoofdkantoor van Deliveroo is gevestigd in Londen en er zijn diverse kantoren wereldwijd. Deliveroo is actief in 11 landen, zijnde Australië, België, Frankrijk, Hong Kong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk.'
(bron: Deliveroo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- wielerseizoen
- sportzomer
- officieel
- start
- maaltijdbezorger
- food
- Deliveroo
- actiemarketing
- Tour de Food
- aftrap
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




