Deliveroo lanceert de Tour de Food
- Food-en-retail
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenSportmarketing
- 12 jul 2022 @ 10:26
- Peter van Woensel Kooy
Met de aftrap van het wielerseizoen is de sportzomer officieel van start. Om Nederlanders te stimuleren ook in actie te komen lanceert maaltijdbezorger Deliveroo ‘Tour de Food’.
‘Tour de Food’ impliceert: fiets, ren of wandel een route in de vorm van jouw favoriete maaltijd en ontvang dit gerecht daarna gratis via Deliveroo. Zo wordt sporten pas écht leuk.
Tour de Food
Want waarvan gaat ons hart sneller kloppen? Juist, van sport en lekker eten natuurlijk. Het gaan tenslotte om het vinden van de juiste balans. Daarom beloont Deliveroo deze maand sportievelingen op hun favoriete maaltijd, mits ze daar eerst een fysieke inspanning voor leveren. Dus creëer door middel van een fietstocht, hardlooprondje of wandeling een route in de vorm van je favoriete gerecht, zoals een ijsje, pizza of hamburger, en krijg dit vervolgens gratis bezorgd tot aan je voordeur.
Overheerlijke route
Wat moet je doen? Deliveroo: 'Maak in je sport-app een screenshot van jouw overheerlijke route, deel het op Instagram met de hashtag #TourDeFood en tag @deliveroo_nl. Dan zorgt Deliveroo dat je een voucher ontvangt waarmee je het desbetreffende gerecht kunt bestellen. De leukste foodie-routes ontvangen vervolgens het gemaakte gerecht als welverdiende beloning. Zolang de voorraad strekt.'
Geen zin in fysieke inspanning, maar wel in lekker eten? Dan kun je altijd nog je favoriete gerecht bestellen via Deliveroo, stelt de foodbezorger gerust.
(PvWK)
Over Deliveroo
'Deliveroo is een maaltijdplatform dat is opgericht in 2013 door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 170.000 restaurant en boodschappen partners en 190.000 bezorgers om wereldwijd de beste maaltijd ervaring te bieden. Het hoofdkantoor van Deliveroo is gevestigd in Londen en er zijn diverse kantoren wereldwijd. Deliveroo is actief in 11 landen, zijnde Australië, België, Frankrijk, Hong Kong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk.'
(bron: Deliveroo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Deliveroo
- Tour de Food
- sportzomer
- aftrap
- start
- officieel
- actiemarketing
- food
- wielerseizoen
- maaltijdbezorger
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein door warenhuis BHV Marais
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




