Albert Heijn breidt eigen-merk budgetassortiment verder uit
- Food-en-retail
- 1 nov 2022 @ 06:28
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PrijsCommunicatieMarketing
- 1 nov 2022 @ 06:28
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten opnieuw verder uit; de voordeligste eigen-merkproducten 'van topkwaliteit', te herkennen aan het 'blauwe duimpje'.
Van bananen tot pindakaas en van wasmiddel tot stroopwafels. Met meer dan 1600 Prijsfavorieten kunnen klanten alle dagelijkse boodschappen van ontbijt tot avondeten en alles voor het huishouden volgens Albert Heijn voordelig inkopen. Het assortiment is uitgebreid met onder andere meer drogisterij-producten, dranken en diervoeding.
Henk van Harn, directeur merchandising en sourcing bij Albert Heijn; ‘We zien dat klanten steeds meer letten op prijs en dat de populariteit van onze Prijsfavorieten enorm stijgt. Als Albert Heijn vinden we het belangrijk dat klanten hun dagelijkse boodschappen voordelig kunnen blijven doen en willen we samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Ik ben blij dat we ons Prijsfavorieten aanbod opnieuw verder uitbreiden met producten van topkwaliteit.’
Nog meer besparen
Naast Prijsfavorieten heeft Albert Heijn nog meer in huis om voordelig boodschappen te doen; er zijn wekelijks honderden Bonusaanbiedingen en met de Bonus Box en Mijn Albert Heijn Premium krijgen klanten nog meer korting. Zo kunnen klanten tot wel 20% besparen op hun dagelijkse boodschappen.
Prijsfavorieten Parade
De Prijsfavorieten staan extra in de schijnwerpers via de campagne ‘Prijsfavorieten Parade'. In de commercial is te zien dat Ilse zelfs droomt van Prijsfavorieten. Populair zijn AH Volkoren brood, Zaanse Hoeve Jong belegen 48+ plakken, AH Hygiënische doekjes citrus en AH Hollandse gehaktballetjes. Tijdens de campagne geldt er op een aantal Prijsfavorieten een probeerkorting van 25%, zodat klanten op een laagdrempelige manier zelf de goede kwaliteit kunnen ervaren. Via Ah.nl, de app en de Allerhande biedt Albert Heijn klanten volop tips en inspiratie hoe klanten lekker, gemakkelijk en gezond kunnen koken met Prijsfavorieten. Bekijk de commercial in het venster hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 40 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




