Albert Heijn breidt eigen-merk budgetassortiment verder uit
- Food-en-retail
- 1 nov 2022 @ 06:28
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PrijsCommunicatieMarketing
- 1 nov 2022 @ 06:28
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten opnieuw verder uit; de voordeligste eigen-merkproducten 'van topkwaliteit', te herkennen aan het 'blauwe duimpje'.
Van bananen tot pindakaas en van wasmiddel tot stroopwafels. Met meer dan 1600 Prijsfavorieten kunnen klanten alle dagelijkse boodschappen van ontbijt tot avondeten en alles voor het huishouden volgens Albert Heijn voordelig inkopen. Het assortiment is uitgebreid met onder andere meer drogisterij-producten, dranken en diervoeding.
Henk van Harn, directeur merchandising en sourcing bij Albert Heijn; ‘We zien dat klanten steeds meer letten op prijs en dat de populariteit van onze Prijsfavorieten enorm stijgt. Als Albert Heijn vinden we het belangrijk dat klanten hun dagelijkse boodschappen voordelig kunnen blijven doen en willen we samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Ik ben blij dat we ons Prijsfavorieten aanbod opnieuw verder uitbreiden met producten van topkwaliteit.’
Nog meer besparen
Naast Prijsfavorieten heeft Albert Heijn nog meer in huis om voordelig boodschappen te doen; er zijn wekelijks honderden Bonusaanbiedingen en met de Bonus Box en Mijn Albert Heijn Premium krijgen klanten nog meer korting. Zo kunnen klanten tot wel 20% besparen op hun dagelijkse boodschappen.
Prijsfavorieten Parade
De Prijsfavorieten staan extra in de schijnwerpers via de campagne ‘Prijsfavorieten Parade'. In de commercial is te zien dat Ilse zelfs droomt van Prijsfavorieten. Populair zijn AH Volkoren brood, Zaanse Hoeve Jong belegen 48+ plakken, AH Hygiënische doekjes citrus en AH Hollandse gehaktballetjes. Tijdens de campagne geldt er op een aantal Prijsfavorieten een probeerkorting van 25%, zodat klanten op een laagdrempelige manier zelf de goede kwaliteit kunnen ervaren. Via Ah.nl, de app en de Allerhande biedt Albert Heijn klanten volop tips en inspiratie hoe klanten lekker, gemakkelijk en gezond kunnen koken met Prijsfavorieten. Bekijk de commercial in het venster hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers