Albert Heijn breidt eigen-merk budgetassortiment verder uit

Albert Heijn breidt eigen-merk budgetassortiment verder uit
  • Food-en-retail
  • 1 nov 2022 @ 06:28
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PrijsCommunicatieMarketing

Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten opnieuw verder uit; de voordeligste eigen-merkproducten 'van topkwaliteit', te herkennen aan het 'blauwe duimpje'.

Van bananen tot pindakaas en van wasmiddel tot stroopwafels. Met meer dan 1600 Prijsfavorieten kunnen klanten alle dagelijkse boodschappen van ontbijt tot avondeten en alles voor het huishouden volgens Albert Heijn voordelig inkopen. Het assortiment is uitgebreid met onder andere meer drogisterij-producten, dranken en diervoeding.

Henk van Harn, directeur merchandising en sourcing bij Albert Heijn; ‘We zien dat klanten steeds meer letten op prijs en dat de populariteit van onze Prijsfavorieten enorm stijgt. Als Albert Heijn vinden we het belangrijk dat klanten hun dagelijkse boodschappen voordelig kunnen blijven doen en willen we samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Ik ben blij dat we ons Prijsfavorieten aanbod opnieuw verder uitbreiden met producten van topkwaliteit.’

Nog meer besparen
Naast Prijsfavorieten heeft Albert Heijn nog meer in huis om voordelig boodschappen te doen; er zijn wekelijks honderden Bonusaanbiedingen en met de Bonus Box en Mijn Albert Heijn Premium krijgen klanten nog meer korting. Zo kunnen klanten tot wel 20% besparen op hun dagelijkse boodschappen.

Prijsfavorieten Parade
De Prijsfavorieten staan extra in de schijnwerpers via de campagne ‘Prijsfavorieten Parade'. In de commercial is te zien dat Ilse zelfs droomt van Prijsfavorieten. Populair zijn AH Volkoren brood, Zaanse Hoeve Jong belegen 48+ plakken, AH Hygiënische doekjes citrus en AH Hollandse gehaktballetjes. Tijdens de campagne geldt er op een aantal Prijsfavorieten een probeerkorting van 25%, zodat klanten op een laagdrempelige manier zelf de goede kwaliteit kunnen ervaren. Via Ah.nl, de app en de Allerhande biedt Albert Heijn klanten volop tips en inspiratie hoe klanten lekker, gemakkelijk en gezond kunnen koken met Prijsfavorieten. Bekijk de commercial in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken