Jumbo presenteert speciale YouTube-serie Koken & Knoeien
- Food-en-retail
- 9 dec 2022 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 9 dec 2022 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Jumbo meldt de feestdagen te vieren met een veelzijdig assortiment voor iedere portemonnee. Vandaag komt daar deze speciale YouTube-serie bij.
Recent zagen we de Kerst-tvc van Jumbo Supermarkten, bekend uit de MT successerie over inhaakcommercials.
Vanaf vandaag verschijnen er nu online speciale Kerst-afleveringen van de populaire YouTube-serie 'Koken & Knoeien', die worden gemaakt met en voor Jumbo. In de speciale kersteditie (zie onder) steken influencer en 'best-wel-hele-goede-kok' Tobias Camman en influencer en 'niet-zo-goede-kok' Daan Boom de handen uit de mouwen om verschillende feestelijke gerechten te maken.
De nadruk in deze afleveringen ligt op het maken van vega(n) recepten, maar ook een ander kerstassortiment komt voorbij. De drie afleveringen verschijnen tot Kerst 2022 op het YouTube-kanaal van Daan Boom en worden aangejaagd via owned media-kanalen van Jumbo zoals social en Hallo Jumbo magazine. Koken & Knoeien wordt geproduceerd in samenwerking met bureau Yune. Eerder dit jaar won de serie een YouTube Works Award in de categorie Brands as Creators.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




