Coca-Cola zet K-pop in bij nieuwe smaak

- Food-en-retail
- 20 feb 2024 @ 13:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 feb 2024 @ 13:00
- Michiel van Zaane
Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een Zuid-Koreaanse subcultuur die wereldwijd populair is door de bijbehorende popmuziek, films en beauty- en fashiontrends.
Als onderdeel van de introductie hebben drie K-popgroepen, Stray Kids, ITZY en NMIXX samen met K-popicoon Jin Young Park (J.Y. Park) de handen ineen geslagen de song en bijbehorende videoclip ‘Like Magic' te maken. Als onderdeel van de song- en videolancering kunnen fans binnenkort deel uitmaken van de videoclip door middel van een AI experience via de Creations Hub. Door hun stem, naam en gezicht toe te voegen in verschillende segmenten van de K-Wave videoclip ‘Like Magic’ kunnen fans hun eigen videoclip personaliseren.
Livestream K-Wave concert
In juni streamt Coca-Cola Creations een concert in Nederland dat wordt uitgezonden op groot scherm bij Kinepolis. Hier krijgen K-popfans de volledige K-wave ervaring met optredens van Stray Kids, ITZY en NMIXX. De lancering van de nieuwe smaak gaat vergezeld van een limited edition modecollectie in samenwerking met Private Policy, een genderless modemerk uit New York. De collectie met kleding en accessoires omvat onder meer T-shirts, hoodies, sweatshirts, petten, sieraden en riemen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers