Coca-Cola zet K-pop in bij nieuwe smaak

- Food-en-retail
- 20 feb 2024 @ 13:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 feb 2024 @ 13:00
- Michiel van Zaane
Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een Zuid-Koreaanse subcultuur die wereldwijd populair is door de bijbehorende popmuziek, films en beauty- en fashiontrends.
Als onderdeel van de introductie hebben drie K-popgroepen, Stray Kids, ITZY en NMIXX samen met K-popicoon Jin Young Park (J.Y. Park) de handen ineen geslagen de song en bijbehorende videoclip ‘Like Magic' te maken. Als onderdeel van de song- en videolancering kunnen fans binnenkort deel uitmaken van de videoclip door middel van een AI experience via de Creations Hub. Door hun stem, naam en gezicht toe te voegen in verschillende segmenten van de K-Wave videoclip ‘Like Magic’ kunnen fans hun eigen videoclip personaliseren.
Livestream K-Wave concert
In juni streamt Coca-Cola Creations een concert in Nederland dat wordt uitgezonden op groot scherm bij Kinepolis. Hier krijgen K-popfans de volledige K-wave ervaring met optredens van Stray Kids, ITZY en NMIXX. De lancering van de nieuwe smaak gaat vergezeld van een limited edition modecollectie in samenwerking met Private Policy, een genderless modemerk uit New York. De collectie met kleding en accessoires omvat onder meer T-shirts, hoodies, sweatshirts, petten, sieraden en riemen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
- Heineken daagt voice note-cultuur uit
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in Dom Pérignon Society
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




