McDonald's brengt beroemde saus uit in fles

- Food-en-retail
- 3 jun 2024 @ 09:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ReclameFood
- 3 jun 2024 @ 09:30
- Peter van Woensel Kooy
McDonald's geeft gehoor aan fans van hun typische klassieke, frisgele fritessaus met groene kruiden. De Amerikaanse restaurantketen brengt deze namelijk in een fles op de markt
De saus is vanaf 4 juni 2024 tijdelijk verkrijgbaar als ’deal’ via de app van de fastfoodketen. Een fles zal waarschijnlijk rond de 3,50 euro kosten, meldt de Telegraaf. Op Instagram bevestigt McDonald's het nieuws.
'Eén kleine side note: OP=OP. Het zal dus wel weer niet zo lang duren voordat deze flessen zijn uitverkocht, want voor 3,50 euro per stuk, halen wij meteen een hele voorraad', reageert de FHM redactie alvast dolenthousiast, 'Och, we houden niet op met goed nieuws aan jullie brengen. Geloof het of niet, maar er komen toch een paar knallers van deals aan. Dan hebben we het natuurlijk over het McDonald’s App Festival. Je maakt de hele zomer kans op prijzen, festivaltickets, merch en natuurlijk de beste deals. Kijk mee, want een Big Mac van 1,50 euro wil je toch niet missen?!'
Ook op de redactie van Cosmopolitan is men blij: 'Omg heerlie: McDonald's fritessaus is te koop bij McDonald's.'
Voor wie achter het net vist, heeft 24Kitchen een verrassing in petto: 'Zo maak je deze geheime McDonald's saus thuis.'
(PvWK, bronnen: TG / FHM / McDonald's | foto: Insta)

-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




