McDonald's brengt beroemde saus uit in fles

- Food-en-retail
- 3 jun 2024 @ 09:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ReclameFood
- 3 jun 2024 @ 09:30
- Peter van Woensel Kooy
McDonald's geeft gehoor aan fans van hun typische klassieke, frisgele fritessaus met groene kruiden. De Amerikaanse restaurantketen brengt deze namelijk in een fles op de markt
De saus is vanaf 4 juni 2024 tijdelijk verkrijgbaar als ’deal’ via de app van de fastfoodketen. Een fles zal waarschijnlijk rond de 3,50 euro kosten, meldt de Telegraaf. Op Instagram bevestigt McDonald's het nieuws.
'Eén kleine side note: OP=OP. Het zal dus wel weer niet zo lang duren voordat deze flessen zijn uitverkocht, want voor 3,50 euro per stuk, halen wij meteen een hele voorraad', reageert de FHM redactie alvast dolenthousiast, 'Och, we houden niet op met goed nieuws aan jullie brengen. Geloof het of niet, maar er komen toch een paar knallers van deals aan. Dan hebben we het natuurlijk over het McDonald’s App Festival. Je maakt de hele zomer kans op prijzen, festivaltickets, merch en natuurlijk de beste deals. Kijk mee, want een Big Mac van 1,50 euro wil je toch niet missen?!'
Ook op de redactie van Cosmopolitan is men blij: 'Omg heerlie: McDonald's fritessaus is te koop bij McDonald's.'
Voor wie achter het net vist, heeft 24Kitchen een verrassing in petto: 'Zo maak je deze geheime McDonald's saus thuis.'
(PvWK, bronnen: TG / FHM / McDonald's | foto: Insta)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Stephan van Ee van Specsavers AI kan... 22-10-2025
- BCG over 'agentic commerce' en de... 22-10-2025
- 'Proteïnehype waait niet snel over'22-10-2025
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes