Primera gaat prepaid-kaarten voor Netflix verkopen
- Media
- 18 mei 2015 @ 09:34
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - SalesVerdienmodellenTelevisieMultichannel
- 18 mei 2015 @ 09:34
- Redactie Media
Betaalzender Netflix krijgt een nieuw distributiekanaal. Als eerste winkelketen in Nederland gaat Primera prepaid-kaarten verkopen waarmee tv-kijkers hun Netflix-account kunnen opwaarderen.
Nadat Primera medio 2014 als eerste winkelketen van Nederland van start ging met de verkoop van digitale producten uit de PlayStation Store, heeft de winkelketen wederom een primeur met de introductie van een prepaidkaart speciaal voor tv-zender Netflix. Een eenvoudige en veilige manier om geld toe te voegen aan een Netflix-account, zonder de noodzaak voor een creditcard.
'Sinds eind 2013 hebben we ingezet op de categorie Entertainment, met een focus op 'Muziek', 'Gaming' en Video-On-Demand,' zegt Mikel van Soest, assortimentsmanager bij Primera. 'De omzet heeft zich ondertussen meer dan verdubbeld en ook voor de komende jaren zien we binnen de categorie nog volop kansen.'
Niels Schouten, Business Development Manager bij Blackhawk Network: 'Netflix is een wereldwijde speler en we zien in het buitenland goede resultaten met de Netflix-prepaidkaart, Primera is een dominante speler in Nederland, kan snel schakelen én heeft een zeer professionele presentatie van de categorie in haar winkels.'
De Netflix-prepaidkaart is sinds vrijdag verkrijgbaar in alle 471 winkels van Primera. Betaalzendet Netflix is populair vanwege exclusieve tv-series als House of Cards.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes