Value Zipper werkt samen met De Buik

Value Zipper werkt samen met De Buik
  • Media
  • 4 apr 2018 @ 00:03
  • 35719 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunityFoodReclameContent

Value Zipper verzorgt sinds kort de advertentieverkoop van De Buik, de grootste foodwebsite van Rotterdam. Met deze toevoeging vertegenwoordigt Value Zipper nu veertien media-eigenaren en verstevigt het bedrij zijn positie online en in de foodsector.

Value Zipper positioneert zich als een loket met veel verrassende mogelijkheden voor adverteerders. 'We willen de kennis en oplossingen uit ons portfolio verbinden met de behoeften aan adverteerderszijde. Met De Buik bieden we extra mogelijkheden voor onze foodklanten', zegt Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper. 'De Buik is een online platform en biedt interessante branded content-mogelijkheden. Ook is het een creatieve club, zijn ze erg ambitieus en daarin hebben wij elkaar snel gevonden. We gaan een mooie samenwerking tegemoet.'

Gijsbregt Brouwer, mede-oprichter van De Buik, is enthousiast over de samenwerking. 'Vanwege de verdere professionalisering van De Buik en onze groei-ambities in de rest van Nederland, werken we graag samen met een partner die onze klanten optimaal kan bedienen. Met Value Zipper hebben we een partij gevonden die onze ambities en die van onze klanten kan verwezenlijken. Ze houden nog van lekker eten ook én kennen de sector van binnen en buiten. Een mooie combinatie dus.'

Crossmediaal maatwerk

Met meer dan 50 titels is Value Zipper de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Eén loket met print, online en crossmediale maatwerkoplossingen voor adverteerders en mediabureaus. Het bedrijf is gespecialiseerd in branded content; merkverhalen passend binnen het format van de aangesloten titels. 

Het Value Zipper-portfolio bestaat uit magazines, websites, dagbladen, filmtitels en nieuwsbrieven, waaronder Delicious, Lekker Gezond, Zin, Weerplaza, Knipmode, Golf.nl, Formule 1, Roots, Seasons, Historisch Nieuwsblad, Maarten!, Boer zoekt Vrouw, FietsActief, New Scientist en Kijk. 

Wat is De Buik?

Waar ga ik vanavond lekker uit eten of drinken? Op die vraag geeft De Buik antwoord, met pakkende verhalen, duidelijke lijstjes en de handigste restaurantgids. De artikelen op De Buik vallen op door hun journalistieke insteek en positieve toon. De redactie is altijd op zoek naar het verhaal achter de zaak, de ondernemer of het product. 

De Buik van Rotterdam is een van de grootste media in de stad en iedereen in Rotterdam kent De Buik. Per jaar bereikt de site meer dan 1 miljoen mensen en veelvoud daarvan via social media. De Buik streeft groei en landelijke spreiding na. Als eerste volgt de hoofdstad: De Buik van Amsterdam. 

Brouwer: 'We houden van lekker eten en drinken en willen dit delen met onze lezers. We gidsen hen naar nieuwe en bijzonder plekken. Zo helpen we de steden waarin we actief zijn vooruit en stimuleren we de lokale foodcultuur.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken