Slam TV trekt 1,5 miljoen kijkers

  • Media
  • 8 nov 2018 @ 10:27
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MuziekTelevisieRadio

Slam TV groeit als kool. In oktober hebben 1.544.000 Nederlanders afgestemd op het tv-kanaal van de radiozender. Dat is de hoogste score sinds het merk onderdeel werd van RadioCorp. Dit blijkt uit de cijfers van SKO Light.

In de maand oktober stond Slam TV volledig in het teken van het Amsterdam Dance Event. Speciaal hiervoor werd in de hoofdstad een speciale blackbox-studio ingericht, waar Slam ruim vijftig artiesten uit binnen- en buitenland ontving. Zo kwamen onder andere Armin van Buuren, Headhunterz, Vini Vici, Jonas Blue, Nicky Romero en Don Diablo langs voor een exclusieve live set tijdens de MixMarathon XXL. 

Anton van Lieshout, stationdirecteur van Slam: 'Onze missie in oktober was om het Amsterdam Dance Event toegankelijk te maken voor heel Nederland. Uit de kijkcijfers van vandaag blijkt dat deze missie meer dan geslaagd is.'

Club Ondersteboven

Op Slam TV zijn dagelijks de beste videoclips te zien, er kan live meegekeken worden met radioprogramma’s als Club Ondersteboven en het weekend wordt iedere week afgetrapt met DJ-sets in de Slam MixMarathon. Het tv-kanaal is onder meer te bekijken via Ziggo en KPN.

Slam (voorheen Slam FM) is bekend van programma’s als Club Ondersteboven, Joost is wakker, De middag met Jordi Warners, The Boom Room en het jaarlijkse Slam Koningsdag Event in Alkmaar.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken