Slam TV trekt 1,5 miljoen kijkers
- Media
- 8 nov 2018 @ 10:27
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MuziekTelevisieRadio
- 8 nov 2018 @ 10:27
- Redactie Media
Slam TV groeit als kool. In oktober hebben 1.544.000 Nederlanders afgestemd op het tv-kanaal van de radiozender. Dat is de hoogste score sinds het merk onderdeel werd van RadioCorp. Dit blijkt uit de cijfers van SKO Light.
In de maand oktober stond Slam TV volledig in het teken van het Amsterdam Dance Event. Speciaal hiervoor werd in de hoofdstad een speciale blackbox-studio ingericht, waar Slam ruim vijftig artiesten uit binnen- en buitenland ontving. Zo kwamen onder andere Armin van Buuren, Headhunterz, Vini Vici, Jonas Blue, Nicky Romero en Don Diablo langs voor een exclusieve live set tijdens de MixMarathon XXL.
Anton van Lieshout, stationdirecteur van Slam: 'Onze missie in oktober was om het Amsterdam Dance Event toegankelijk te maken voor heel Nederland. Uit de kijkcijfers van vandaag blijkt dat deze missie meer dan geslaagd is.'
Club Ondersteboven
Op Slam TV zijn dagelijks de beste videoclips te zien, er kan live meegekeken worden met radioprogramma’s als Club Ondersteboven en het weekend wordt iedere week afgetrapt met DJ-sets in de Slam MixMarathon. Het tv-kanaal is onder meer te bekijken via Ziggo en KPN.
Slam (voorheen Slam FM) is bekend van programma’s als Club Ondersteboven, Joost is wakker, De middag met Jordi Warners, The Boom Room en het jaarlijkse Slam Koningsdag Event in Alkmaar.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing