Slam TV trekt 1,5 miljoen kijkers
- Media
- 8 nov 2018 @ 10:27
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MuziekTelevisieRadio
- 8 nov 2018 @ 10:27
- Redactie Media
Slam TV groeit als kool. In oktober hebben 1.544.000 Nederlanders afgestemd op het tv-kanaal van de radiozender. Dat is de hoogste score sinds het merk onderdeel werd van RadioCorp. Dit blijkt uit de cijfers van SKO Light.
In de maand oktober stond Slam TV volledig in het teken van het Amsterdam Dance Event. Speciaal hiervoor werd in de hoofdstad een speciale blackbox-studio ingericht, waar Slam ruim vijftig artiesten uit binnen- en buitenland ontving. Zo kwamen onder andere Armin van Buuren, Headhunterz, Vini Vici, Jonas Blue, Nicky Romero en Don Diablo langs voor een exclusieve live set tijdens de MixMarathon XXL.
Anton van Lieshout, stationdirecteur van Slam: 'Onze missie in oktober was om het Amsterdam Dance Event toegankelijk te maken voor heel Nederland. Uit de kijkcijfers van vandaag blijkt dat deze missie meer dan geslaagd is.'
Club Ondersteboven
Op Slam TV zijn dagelijks de beste videoclips te zien, er kan live meegekeken worden met radioprogramma’s als Club Ondersteboven en het weekend wordt iedere week afgetrapt met DJ-sets in de Slam MixMarathon. Het tv-kanaal is onder meer te bekijken via Ziggo en KPN.
Slam (voorheen Slam FM) is bekend van programma’s als Club Ondersteboven, Joost is wakker, De middag met Jordi Warners, The Boom Room en het jaarlijkse Slam Koningsdag Event in Alkmaar.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes