Libelle is grootste online vrouwenplatform

- Media
- 30 jan 2019 @ 09:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - OnlineTijdschriftenBereikWebsiteDigitaal
- 30 jan 2019 @ 09:49
- Jeroen Mirck
Libelle.nl heeft 6,1 miljoen unieke bezoekers getrokken in 2018. Daarmee is de website het grootste online vrouwenplatform van Nederland, aldus de jaarcijfers van het Nederlands Online Bereik Onderzoek (Nobo).
De groei is vooral te danken aan een vernieuwde contentstrategie, waarbij is ingezet op verkeer uit verschillende kanalen, en niet langer de voornaamste focus ligt op Facebook.
Vooral artikelen over Boer Zoekt Vrouw, met name de wekelijkse blog van Libelle’s redacteur Elselien van Dieren en trends op mode- en beautygebied trokken veel bezoekers. Op Libelle TV was 'Zó haal je die gele vlekken uit je witte t-shirt', van het succesvolle format Lieke Houdt Huis, de best bekeken video.
Populairste Lifestyle Website
Het afgelopen jaar werd Libelle.nl ook al verkozen tot Populairste Lifestyle Website van het Jaar. De website kreeg de meeste stemmen van het publiek in de categorie Lifestyle.
Niet alleen online is Libelle het grootste vrouwenmediamerk van het land. Met een totaalbereik van 3,4 miljoen lezers per maand staat Libelle bovenaan de lijst van mediamerken (online en printbereik) van de stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Fremantle neemt productiebedrijf A... 23-03-2023
- ‘Streamingdiensten moeten 4,5% omzet... 23-03-2023
- Kijken, lezen en luisteren in... 22-03-2023
- Bindinc zet favoriete binge-series... 21-03-2023
- Spotler Group neemt Wireless... 20-03-2023
- Metropole Orkest verblijdt ook op... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day