Libelle is grootste online vrouwenplatform
- Media
- 30 jan 2019 @ 09:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - OnlineTijdschriftenBereikWebsiteDigitaal
- 30 jan 2019 @ 09:49
- Jeroen Mirck
Libelle.nl heeft 6,1 miljoen unieke bezoekers getrokken in 2018. Daarmee is de website het grootste online vrouwenplatform van Nederland, aldus de jaarcijfers van het Nederlands Online Bereik Onderzoek (Nobo).
De groei is vooral te danken aan een vernieuwde contentstrategie, waarbij is ingezet op verkeer uit verschillende kanalen, en niet langer de voornaamste focus ligt op Facebook.
Vooral artikelen over Boer Zoekt Vrouw, met name de wekelijkse blog van Libelle’s redacteur Elselien van Dieren en trends op mode- en beautygebied trokken veel bezoekers. Op Libelle TV was 'Zó haal je die gele vlekken uit je witte t-shirt', van het succesvolle format Lieke Houdt Huis, de best bekeken video.
Populairste Lifestyle Website
Het afgelopen jaar werd Libelle.nl ook al verkozen tot Populairste Lifestyle Website van het Jaar. De website kreeg de meeste stemmen van het publiek in de categorie Lifestyle.
Niet alleen online is Libelle het grootste vrouwenmediamerk van het land. Met een totaalbereik van 3,4 miljoen lezers per maand staat Libelle bovenaan de lijst van mediamerken (online en printbereik) van de stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing