Makro kiest voor M2Media

Makro kiest voor M2Media
  • Media
  • 6 dec 2019 @ 10:49
  • 23664 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • RetailPitchesKlantenMediabureau

Makro heeft gekozen voor M2Media als nieuwe mediapartner. Het bij Candid Group aangesloten mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning.

'M2Media heeft ons laten zien wat we nodig hebben om Makro als stevig merk opnieuw in de markt te zetten', zegt Jurjen Worp, Head of Brand & Communication Makro Nederland. 'De ondernemende mentaliteit van het bureau sluit goed aan op ons ondernemerschap en de ambitie om van al onze vestigingen een groot succes te maken.'

Kim van der Pal, communications director bij M2Media: 'Makro heeft  uitdagende groeiambities. We zijn trots dat we gaan helpen om aan ondernemend Nederland te laten zien dat Makro dé partner is voor groei.'

Makro is een groothandel met een breed productassortiment, van food, non-food, gastro tot alles voor kantoor. Makro Nederland telt ruim 3.500 medewerkers en zeventien vestigingen die een sterke verbinding hebben met de lokale ondernemers gemeenschap.

Mediabureau M2Media is onderdeel van Candid Group, de grootste onafhankelijke platformorganisatie van media-, marketing- en communicatiebureaus. Het bureau werkt voor klanten als Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Duvel, Nintendo, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Welkoop.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken