Makro kiest voor M2Media
- Media
- 6 dec 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RetailPitchesKlantenMediabureau
- 6 dec 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Makro heeft gekozen voor M2Media als nieuwe mediapartner. Het bij Candid Group aangesloten mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning.
'M2Media heeft ons laten zien wat we nodig hebben om Makro als stevig merk opnieuw in de markt te zetten', zegt Jurjen Worp, Head of Brand & Communication Makro Nederland. 'De ondernemende mentaliteit van het bureau sluit goed aan op ons ondernemerschap en de ambitie om van al onze vestigingen een groot succes te maken.'
Kim van der Pal, communications director bij M2Media: 'Makro heeft uitdagende groeiambities. We zijn trots dat we gaan helpen om aan ondernemend Nederland te laten zien dat Makro dé partner is voor groei.'
Makro is een groothandel met een breed productassortiment, van food, non-food, gastro tot alles voor kantoor. Makro Nederland telt ruim 3.500 medewerkers en zeventien vestigingen die een sterke verbinding hebben met de lokale ondernemers gemeenschap.
Mediabureau M2Media is onderdeel van Candid Group, de grootste onafhankelijke platformorganisatie van media-, marketing- en communicatiebureaus. Het bureau werkt voor klanten als Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Duvel, Nintendo, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Welkoop.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing