Makro kiest voor M2Media
- Media
- 6 dec 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RetailPitchesKlantenMediabureau
- 6 dec 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Makro heeft gekozen voor M2Media als nieuwe mediapartner. Het bij Candid Group aangesloten mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning.
'M2Media heeft ons laten zien wat we nodig hebben om Makro als stevig merk opnieuw in de markt te zetten', zegt Jurjen Worp, Head of Brand & Communication Makro Nederland. 'De ondernemende mentaliteit van het bureau sluit goed aan op ons ondernemerschap en de ambitie om van al onze vestigingen een groot succes te maken.'
Kim van der Pal, communications director bij M2Media: 'Makro heeft uitdagende groeiambities. We zijn trots dat we gaan helpen om aan ondernemend Nederland te laten zien dat Makro dé partner is voor groei.'
Makro is een groothandel met een breed productassortiment, van food, non-food, gastro tot alles voor kantoor. Makro Nederland telt ruim 3.500 medewerkers en zeventien vestigingen die een sterke verbinding hebben met de lokale ondernemers gemeenschap.
Mediabureau M2Media is onderdeel van Candid Group, de grootste onafhankelijke platformorganisatie van media-, marketing- en communicatiebureaus. Het bureau werkt voor klanten als Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Duvel, Nintendo, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Welkoop.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De Telegraaf bereikt meer lezers dankzij digitale editie
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van gecombineerde tv- en...
- [column] De culturele revolutie is begonnen! Ga bij het verzet
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke groei online video
- EW Magazine lanceert positioneringscampagne 'Zuurstof tot...
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid retailformules
Laatste Nieuws
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid... 12-03-2025
- Mediatrends: online mediaconsumptie... 11-03-2025
- EW Magazine lanceert... 10-03-2025
- De Telegraaf bereikt meer lezers... 07-03-2025
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van... 06-03-2025
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke... 05-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center