Makro kiest voor M2Media
- Media
- 6 dec 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RetailPitchesKlantenMediabureau
- 6 dec 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Makro heeft gekozen voor M2Media als nieuwe mediapartner. Het bij Candid Group aangesloten mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning.
'M2Media heeft ons laten zien wat we nodig hebben om Makro als stevig merk opnieuw in de markt te zetten', zegt Jurjen Worp, Head of Brand & Communication Makro Nederland. 'De ondernemende mentaliteit van het bureau sluit goed aan op ons ondernemerschap en de ambitie om van al onze vestigingen een groot succes te maken.'
Kim van der Pal, communications director bij M2Media: 'Makro heeft uitdagende groeiambities. We zijn trots dat we gaan helpen om aan ondernemend Nederland te laten zien dat Makro dé partner is voor groei.'
Makro is een groothandel met een breed productassortiment, van food, non-food, gastro tot alles voor kantoor. Makro Nederland telt ruim 3.500 medewerkers en zeventien vestigingen die een sterke verbinding hebben met de lokale ondernemers gemeenschap.
Mediabureau M2Media is onderdeel van Candid Group, de grootste onafhankelijke platformorganisatie van media-, marketing- en communicatiebureaus. Het bureau werkt voor klanten als Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Duvel, Nintendo, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Welkoop.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

