Dopper Tap for life-campagne

Dopper Tap for life-campagne
  • Media
  • 6 okt 2022 @ 12:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Dopper, bureau Rise en productiemaatschappij Vigics produceerden een campagne waarin het hervullen van een fles Dopper in het teken staat van een ‘positieve verandering.’

De ‘Tap for life’ campagne bestaat uit een B2B brand movie, social content in aanloop naar het product launch event en video-interviews met de launching partners: Naturalis Biodiversity Center, Alfa Accountants, Auping, blooming Hotel, de Bijenkorf, Circl (ABN AMRO), Koninklijke Jaarbeurs, NHL Stenden en Onemeeting.com.

‘De combinatie van een duidelijke visie en strategie vanuit Dopper en de ervaring en creativiteit van Rise en Vigics hebben ervoor gezorgd dat de missie en verhaallijnen naadloos op elkaar aansluiten. Knap hoe ze de complexiteit van de innovatie in beeld hebben gebracht en alle elementen een plek hebben gegeven,’ aldus Teun van Henten, Business Development Marketing bij Dopper.

De campagne benadrukt dat het tijd is om onze manier van waterconsumptie te veranderen. Dit met hulp van de Dopper Water Tap, die volgens het merk 'meer is dan op het eerste oog lijkt en de nieuwe standaard zet voor het tappen van water.' ‘Ik heb geprobeerd om op een bescheiden manier de functies te laten zien van de kraan, want het blijft natuurlijk een kraan. Maar wel eentje die net iets méér kan dan een normale kraan,‘ zegt Luca Shakison, regisseur bij Vigics.

De Dopper Water Tap is op dit moment beschikbaar in Nederland. Begin 2023 komen er meer tapplaatsen in Europa.

Credits

Opdrachtgever: Dopper

Verantwoordelijk bij klant: Teun van Henten, Roos Spekman, Gijs Timmermans, Matthijs van Leeuwen, Virginia Yanquilevich

Bureau: RISE

Production company: Vigics

Executive Producer: Dwight Groot

Head of Production: Sophie Victorine

Producer: Roché Wong

Production Manager: Vera de Bode

Post producer: Willem Korsten, Siemen Versloot

Creatie: Patrick van Haperen (CD), Luca Shakison,

Raphael Kamp, Laura Fransen

Regisseur: Luca Shakison

D.O.P: Sami el Hassani

Editing: Ian del Angel

Grading: Fernando Barrientos

Motion design: David Velt

VFX supervisor: Siemen Versloot

Sound design: Robin Overeem | Six Feet High

Composer: Gerben Kruijswijk

Art direction: Cheriva Volney

Set dresser: Eden Goedhuys

Visagie: Marjam Rajab

Fotografie: Kopeto



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken