Dopper Tap for life-campagne
- Media
- 6 okt 2022 @ 12:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 okt 2022 @ 12:11
- Sjaak Hoogkamer
Dopper, bureau Rise en productiemaatschappij Vigics produceerden een campagne waarin het hervullen van een fles Dopper in het teken staat van een ‘positieve verandering.’
De ‘Tap for life’ campagne bestaat uit een B2B brand movie, social content in aanloop naar het product launch event en video-interviews met de launching partners: Naturalis Biodiversity Center, Alfa Accountants, Auping, blooming Hotel, de Bijenkorf, Circl (ABN AMRO), Koninklijke Jaarbeurs, NHL Stenden en Onemeeting.com.
‘De combinatie van een duidelijke visie en strategie vanuit Dopper en de ervaring en creativiteit van Rise en Vigics hebben ervoor gezorgd dat de missie en verhaallijnen naadloos op elkaar aansluiten. Knap hoe ze de complexiteit van de innovatie in beeld hebben gebracht en alle elementen een plek hebben gegeven,’ aldus Teun van Henten, Business Development Marketing bij Dopper.
De campagne benadrukt dat het tijd is om onze manier van waterconsumptie te veranderen. Dit met hulp van de Dopper Water Tap, die volgens het merk 'meer is dan op het eerste oog lijkt en de nieuwe standaard zet voor het tappen van water.' ‘Ik heb geprobeerd om op een bescheiden manier de functies te laten zien van de kraan, want het blijft natuurlijk een kraan. Maar wel eentje die net iets méér kan dan een normale kraan,‘ zegt Luca Shakison, regisseur bij Vigics.
De Dopper Water Tap is op dit moment beschikbaar in Nederland. Begin 2023 komen er meer tapplaatsen in Europa.
Credits
Opdrachtgever: Dopper
Verantwoordelijk bij klant: Teun van Henten, Roos Spekman, Gijs Timmermans, Matthijs van Leeuwen, Virginia Yanquilevich
Bureau: RISE
Production company: Vigics
Executive Producer: Dwight Groot
Head of Production: Sophie Victorine
Producer: Roché Wong
Production Manager: Vera de Bode
Post producer: Willem Korsten, Siemen Versloot
Creatie: Patrick van Haperen (CD), Luca Shakison,
Raphael Kamp, Laura Fransen
Regisseur: Luca Shakison
D.O.P: Sami el Hassani
Editing: Ian del Angel
Grading: Fernando Barrientos
Motion design: David Velt
VFX supervisor: Siemen Versloot
Sound design: Robin Overeem | Six Feet High
Composer: Gerben Kruijswijk
Art direction: Cheriva Volney
Set dresser: Eden Goedhuys
Visagie: Marjam Rajab
Fotografie: Kopeto
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing