Luistercijfers: NPO Radio 2 uitschieter laatste periode 2022

- Media
- 24 jan 2023 @ 08:39
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 jan 2023 @ 08:39
- Michiel van Zaane
NPO Radio 2 heeft 2022 afgesloten als best beluisterde radiostation van Nederland. Volgens de luistercijfers van Stichting NLO haalde ze zender een marktaandeel van 17,7 procent in de maanden november en december.
Dat is een opvallende groei vergeleken met de periode ervoor, toen NPO Radio 2 een aandeel van 12,5 procent haalde. Volgens het onderzoek was Radio 10 nummer 2 in de laatste maanden van 2022 (10,5%), op de voet gevolgd door Qmusic (10,4%).
Opvallend is ook dat de gemiddelde luistertijd is gestegen in november-december. Van 2 uur en 27 minuten naar 2 uur en 36 minuten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
- Platform Baby op Komst overgenomen... 31-01-2023
- Jansen weg als hoofdredacteur... 31-01-2023
- Want.nl start podcast over... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day