Luistercijfers: NPO Radio 2 uitschieter laatste periode 2022
- Media
- 24 jan 2023 @ 08:39
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 jan 2023 @ 08:39
- Michiel van Zaane
NPO Radio 2 heeft 2022 afgesloten als best beluisterde radiostation van Nederland. Volgens de luistercijfers van Stichting NLO haalde ze zender een marktaandeel van 17,7 procent in de maanden november en december.
Dat is een opvallende groei vergeleken met de periode ervoor, toen NPO Radio 2 een aandeel van 12,5 procent haalde. Volgens het onderzoek was Radio 10 nummer 2 in de laatste maanden van 2022 (10,5%), op de voet gevolgd door Qmusic (10,4%).
Opvallend is ook dat de gemiddelde luistertijd is gestegen in november-december. Van 2 uur en 27 minuten naar 2 uur en 36 minuten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing