Global Media & Entertainment voegt Apeldoorn toe aan portfolio

Global Media & Entertainment voegt Apeldoorn toe aan portfolio
  • Media
  • 28 nov 2023 @ 07:45
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Global Media & Entertainment voegt per november 181 abri’s, 15 dubbelzijdige digital Out-of-Home objecten en 63 europanels in Apeldoorn toe aan haar portfolio.

Het contract tussen Global en de gemeente Apeldoorn voor het beheer, onderhoud en de reclame-exploitatie van deze objecten is getekend voor een periode van minimaal 10 jaar.

In Apeldoorn kiest Global uit duurzaamheidsoverwegingen voor een nieuw ontwikkelde abri, waarbij zoveel mogelijk componenten duurzaam vervaardigd zijn. 50% van de abri’s in de gemeente Apeldoorn worden voorzien van sedum daken die de biodiversiteit in de stedelijke omgeving stimuleren.

‘We zijn blij dat we met ons straatmeubilair minimaal de komende 10 jaar partner mogen zijn van de gemeente Apeldoorn. Onze objecten staan letterlijk midden in de maatschappij, waarbij het groen op de daken van de bushokjes een goede bijdrage levert aan een duurzame leefomgeving én natuurlijk aan de doelstelling om van Apeldoorn de tuinstad van Nederland te maken’ aldus Eric Kip, Managing Director van Global.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken