Mertabi kruipt weer in de auto
- Online
- 10 dec 2015 @ 11:30
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - OnlineSocial media
- 10 dec 2015 @ 11:30
- Redactie Online
De bekende rijinstructeur ‘Mo’ is terug met een derde seizoen van ‘Marokkaan Geeft Rijles’. Vanmiddag wordt de eerste aflevering online gezet. Mertabi bereikte het grote publiek met de eerste twee seizoenen van zijn populaire serie, en is nu klaar voor seizoen drie. De hitserie werd aan het begin van het jaar verkozen tot winnaar van de televisie prijs De TV-Beelden in de categorie ‘Best made for web’.
In ’Marokkaan Geeft Rijles’ speelt Mert Ugurdiken (Mertabi) de rol van rijinstructeur Mo die zorgt voor humoristische taferelen. Met zijn vuurtorenrode waggie, gepimpt met roestvlekken en deuken, helpt Mo beginnende bestuurders om meer ervaring te krijgen achter het stuur. De serie heeft op YouTube al honderdduizenden volgers en wordt per aflevering gemiddeld 1,2 miljoen keer bekeken. Mert speelt sinds mei 2013 de rol van rijinstructeur Mo in de online serie. Hij schrijft, acteert en regisseert de afleveringen zelf en werkt daarnaast met zijn vaste crew. Op YouTube heeft hij meer dan 275.000 volgers.
Webshop
Voor het derde seizoen van Marokkaan Geeft Rijles is de insteek om de grappigste en best bekeken webserie van Nederland te maken. Daarnaast breidt Mert zijn bereik ook offline uit met de lancering van zijn webshop. Deze is – tegelijkertijd met het nieuwe seizoen – vandaag gelanceerd.
Mertabi: ‘Marokkaan Geeft Rijles is een van de grootste YouTube producties die er gemaakt wordt in Nederland. Ik ben daarom ook iedere keer extra blij om te zien hoe de serie leeft onder mijn fans en gewaardeerd wordt door de experts in de industrie (vakcollega's maybe). Seizoen 3 wordt nóg meer mij. Deze keer kon ik dankzij het team ook regie geheel doen naast schrijven en acteren. Voor de diehard fans is er nu ook Marokkaan Geeft Rijles-merchandise beschikbaar in mijn webshop.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Mertabi Best made for web
- YouTube
- vuurtorenrode waggie
- Mo
- Mertabi
- 275.000 volgers
- Mert Ugurdiken
- Marokkaan Geeft Rijles
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes