Feyenoord-helden geven aftrap voor campagne Droomparken
- Sponsoring
- 6 sep 2019 @ 14:04
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VoetbalCampagnesSponsoringActivatie
- 6 sep 2019 @ 14:04
- Jeroen Mirck
Droomparken viert het nieuwe hoofdsponsorschap van Feyenoord met een campagnevideo waarin twee Feyenoord-iconen de hoofdrol spelen: John de Wolf en Jan Boskamp. Sportmarketingbureau House of Sports verzorgt de online campagne samen met Ten Content Agency. ‘Lappie, John?’
Op Droompark Badhoophuizen is John (de Wolf red.) druk bezig om zijn Droomparken vakantiewoning Feyenoord-proof te maken, als hij stuit op zijn barbecueënde buurman Jan Boskamp: ‘Lappie John?’. De humoristische draai die beide Feyenoorders aan de video geven wordt door een breed voetbalpubliek op social media met veel enthousiasme ontvangen en gedeeld voor grote voetbalplatforms als Voetbal Inside en Voetbalprimeur. De video is de start van de bredere online en offline campagne. Binnenkort het vervolg.
Digitaal gedreven
Fullservice sportmarketingbureau House of Sports heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van de online campagne en content creatie, in samenwerking met Feyenoord en Droomparken.
House of Sports is een fullservice en digitaal gedreven sportmarketingbureau en is al ruim 15 jaar dagelijks actief in de wereld van topsport, bedrijfsleven en media. Van strategie tot en met executie begeleidt House of Sports opdrachtgevers met een team van zo’n 60 sportmarketeers om het beste uit campagnes en projecten te halen. Zo begeleidt House of Sports onder andere Arag (partner van de KNVB) en Nederlandse Loterij (TeamNL) en organiseert het bureau uit Ouderkerk a/d Amstel evenementen zoals de Amsterdam City Swim, het Holland Heineken House en De Coolste Baan van Nederland.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sportmerk On viert vriendschap in... 26-07-2024
- Nederlandse medaillewinnaars per... 26-07-2024
- Campagne Nederlandse Loterij: wat is... 26-07-2024
- Nederlandse marketeer Den Hollander... 25-07-2024
- Kia geeft energie tijdens Lowlands19-07-2024
- Samsung helpt 3 x 3 basketballers... 18-07-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing