Volvo kiest Crowd voor sponsoring

Volvo kiest Crowd voor sponsoring
  • Sponsoring
  • 29 apr 2020 @ 09:25
  • 15276 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Volvo Car Nederland gaat samenwerken met digitaal sportmarketingbureau Crowd voor sponsoring en activatie. De keuze voor het nieuwe bureau is tot stand gekomen na een pitch.

Monique Plasman, Manager Sponsoring & Events bij Volvo Car Nederland: ‘We zijn al ruim 25 jaar partner van de KNHB en zetten met deze nieuwe bureaupartner opnieuw een mooie strategische stap voorwaarts. We gaan de Volvo- én de hockey-community nog nadrukkelijker met elkaar verbinden. Onze lokale betrokkenheid bij de hockeygemeenschap speelt een centrale rol in onze plannen.’

Clubbonus

Dit komt onder meer tot uiting in de vorm van digitale campagnes waarin de Volvo Clubbonus centraal staat. De Volvo Clubbonus is sinds 2010 een succesvolle manier om samenwerking tussen Volvo dealers en hockeyverenigingen te stimuleren. Met deze bonus worden hockeyverenigingen extra beloond zodra een lid hiervan een nieuwe Volvo of Volvo Selekt Occassion aanschaft. Naast de Volvo Clubbonus campagne zal later in het jaar ook op landelijk niveau campagne gevoerd worden met enkele hockey internationals.

Directeur digital sportmarketingbureau Crowd, Antonie van Schendel: ‘We zijn heel blij met deze mooie kans voor ons bureau, met zo’n nieuwe partner als Volvo. Een geweldig merk, dat zelfs na 25 jaar partnership met de KNHB, nadrukkelijk kiest voor innovatie én een focus op digitale activatie.’

Volvo en de KNHB

Volvo is sinds 1994 officieel partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). In die hoedanigheid investeert Volvo al meer dan 25 jaar structureel in de Nederlandse (hockey)sport. Naast het partnership met de KNHB en de lokale samenwerkingen tussen 99 dealer-vestigingen met 132 hockeyverenigingen door heel Nederland, rijdt een groot aantal Oranje-internationals en coaches in een Volvo.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken