Brulkapje maakt aanmoedigen mogelijk tijdens het EK

Brulkapje maakt aanmoedigen mogelijk tijdens het EK
  • Sponsoring
  • 26 apr 2021 @ 10:31
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ActivatieMarketing

Met het EK-voetbal voor de deur heeft BeGlobal Product Media een nieuw en origineel voetbalgadget ontworpen: het Brulkapje. De bedenker vertelt.

'Met het Brulkapje kan er vanaf de bank of in het stadion gewoon meegejuicht worden met het EK-voetbal, helemaal coronaproof. Je kunt ermee brullen als een leeuw als Oranje scoort. Bij het openklappen van het kapje kijk je zo in de bek van de brullende oranje leeuw', vertelt André Noordwijk, managing director BeGlobal enthousiast. Het succesvolle Brul t-shirt van weleer biedt anno 2021 in elk geval geen soelaas nu aerosolen de toon aangeven.

Zit lekker en staat leuk
Het kapje is volgens de producent gemaakt van materiaal dat geen virus doorlaat. Noordwijk licht toe: 'Ideaal als je met z’n allen in het stadion het Nederlands elftal aanmoedigt. Het Brulkapje is een handige maar vooral ook leuke en opvallende Oranje-gadget. Bovendien zit het comfortabel, en is het kapje wasbaar op 30 graden.'

Europees beschermd
De Nederlandse ontwikkelaar van het Brulkapje heeft het model Europees beschermd. Het 'echte Brulkapje' kun je daarom uitsluitend kopen via de consumentensite www.brulkapje.com voor slechts 14,95 euro (excl. verzendkosten), waarschuwt Noordwijk: 'Wees er snel bij, des te eerder heb je je Brulkapje in huis. Kun je vast beginnen met brullen.'

Een mooie trouvaille in elk geval!
(PvWK, foto: WikiMedia 1972)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken