Bavaria en PSV verstevigen partnership

Bavaria en PSV verstevigen partnership
  • Sponsoring
  • 20 jul 2020 @ 09:41
  • 12345 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Swinkels Family Brewers, de moederorganisatie van het biermerk Bavaria, heeft het bestaande partnercontract met PSV verlengd en sluit per direct aan bij het Brainport Eindhoven partnership.

Swinkels verlengt contract met PSV en wordt zesde premium partner Brainport Eindhoven

Impact en vertrouwen
Met de toetreding verwelkomen PSV en de founding fathers in het partnership één van de meest toonaangevende familiebedrijven van de regio. ‘Dat is ontzettend waardevol voor het unieke concept dat wij een jaar geleden hebben ontwikkeld,’ reageert Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. ‘Het is erg bijzonder dat Swinkels Family Brewers juist in deze tijd, waarin we allemaal de impact van het Covid-19 virus voelen, kiest voor een uitbreiding van onze bestaande relatie. In moeilijke tijden op je partners kunnen vertrouwen is een groot goed. Dat koesteren we. De toetreding onderstreept de impact van het partnership met Brainport Eindhoven. Evenals PSV en de overige partners gelooft Swinkels Family Brewers in het ecosysteem van het Brainportgebied en erkent het de waarde van kennisdeling tussen de grootste bedrijven die hier te vinden zijn. Swinkels Family Brewers is een voortdurend innoverende bierbrouwer. De keuze om bijvoorbeeld stevig in te zetten op het 0.0 biertje past in het vitaliteitsverhaal dat een belangrijke pijler is van het partnership.’

De kracht van duurzame samenwerkingen
Romke Swinkels, directeur Nederland bij Swinkels Family Brewers: ‘Onze roots liggen in Brabant. En ondanks dat we inmiddels actief zijn over de hele wereld, zal dat altijd zo blijven. Onze betrokkenheid bij de regio is enorm en we voelen het als een vanzelfsprekendheid om onze band met PSV verder te verstevigen. Juist in een tijd waarin we een grote behoefte hebben om met elkaar voetbal te kijken onder het genot van een biertje, willen we dat signaal afgeven richting onze vertrouwde partner. Daarnaast hebben we de ambitie om samen met de andere Brainportpartners een verschil te kunnen maken in de regio op het vlak van innovatie, maatschappelijke betrokkenheid, vitaliteit en entertainment. Wij kijken naar de lange termijn en geloven in de kracht van duurzame samenwerkingen en de band die je met elkaar opbouwt door de jaren heen. We voelen ons thuis bij de Brainport, net als bij ons PSV.’

Partnership Brainport
Het Brainport Eindhoven partnership, bestaande uit ASML, Philips, High Tech Campus Eindhoven, VDL Groep, Jumbo Supermarkten, stichting Brainport, PSV en sinds vandaag ook Royal Swinkels Family Brewers werkt samen op het gebied van innovatie, vitaliteit, entertainment, talentontwikkeling en -werving in de Brainportregio. De partijen hebben de ambitie om samen de regio nóg prominenter op de kaart te zetten als wereldleider in kennis, hightech en innovatie. Sinds 2019 dragen alle PSV’ers de uiting ‘Metropoolregio Brainport Eindhoven’ aan de voorzijde van het shirt uit. Swinkels Family Brewers is vanaf nu ook aan toegevoegd aan de premium partners die deze naam vertegenwoordigd.  

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken