Campina brengt ode aan Epke Zonderland

Campina brengt ode aan Epke Zonderland
  • Sponsoring
  • 20 jul 2021 @ 10:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Campina lanceert de video 'Ode aan Epke': een eerbetoon aan Epke Zonderland, drievoudig wereldkampioen en winnaar van olympisch goud in 2012 op het onderdeel rekstok. Zonderland werkt al zeven jaar nauw samen met Campina.

Met deze persoonlijke beelden wil Campina de topatleet veel succes wensen op weg naar zijn vierde en laatste olympische vlucht op de Olympische Zomerspelen van 2021 in Tokio.   

De video toont nog niet eerder verschenen momenten uit de jeugd en sportcarrière van Zonderland. De ode eindigt met persoonlijke videoboodschappen van zijn dierbaren, waarin zij hem succes wensen op de Olympische Zomerspelen in Tokio. De voice-over van acteur Jacob Derwig draagt de ode voor en sluit af met de woorden: ‘Als een laatste applaus voor de man die durfde te vliegen. En wij, wij vlogen allemaal een stukje mee.’ De video is ontwikkeld en geproduceerd door Creative Agency TBWA\NEBOKO in samenwerking met Wefilm.

Zeven jaar hechte samenwerking

Campina staat met 'Ode aan Epke' ook stil bij het partnership van de afgelopen zeven jaar met hem. In 2015 sloegen beide de handen voor het eerst ineen, toen Zonderland boegbeeld werd van de campagne 'Sterk met Campina'. Met deze campagne moedigen beide Nederland aan om gezonder te leven met een goed ontbijt en voldoende beweging - een gedachtegoed dat beide partijen sindsdien omarmen en uitgedragen, met name tijdens de coronacrisis. De samenwerking leidde tevens tot de ontwikkeling van meerdere kwarkproducten. In 2018 werd Campina de Official Supplier van Olympisch TeamNL.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken