Nieuwe arbeidsmarktcampagne met knipoog naar schaatsen

  • Sponsoring
  • 27 dec 2021 @ 08:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Daikin, sinds 2018 hoofdsponsor van de KNSB, lanceert een nieuwe campagne waarin een verbinding wordt gelegd tussen topsport en werken bij Daikin. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met House of Sports.

“Wissel van baan”, “Zet je beste beentje voor” en “Een coach die je verder brengt”. Daikin, marktleider in binnenklimaatoplossingen, wil met opvallende parallellen uit de schaatssport en de inzet van topschaatsers zoals Sjinkie Knegt en bondscoach Jeroen Otter nieuwe collega’s werven voor zowel commerciële als technische functies door heel Nederland. De campagne ging van start tijdens het Olympisch Kwalificatie Toernooi (26 – 30 december). 

‘De mogelijkheden die we als trotse hoofdsponsor van Schaatsend Nederland hebben, zetten we niet alleen in om aandacht te vragen voor de productoplossingen die we hebben, maar ook om díe potentiële kandidaten te werven die zichzelf in de boodschap herkennen en klaar zijn voor een baanwissel’, aldus Marianne Spit, HR Recruitment Business Partner bij Daikin Nederland. ‘We hebben een aantal vacatures voor mooie posities, waarbij de kandidaten écht helpen bij te dragen aan een topklimaat in de breedste zin van het woord.’

De campagne is zowel op de boarding te zien tijdens het OKT in Thialf, Heerenveen als online: www.werkenbijdaikin.nl

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken