Kansino nieuwe hoofdpartner van AZ

Kansino nieuwe hoofdpartner van AZ
  • Sponsoring
  • 14 jun 2022 @ 10:14
  • 8970 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met ingang van 1 juli 2022 is Kansino de nieuwe hoofdpartner van voetbalclub AZ. Het bedrijf dat zich in Nederland uitsluitend richt op online casino zal de komende vier seizoenen zichtbaar zijn op de voorkant van het shirt van het eerste elftal.

Kansino neemt daarmee na twaalf jaar de plek op het shirt over van AFAS Software, dat als naamgever van het stadion aan de club verbonden blijft.

Klas Winberg, CEO van Play North, moederbedrijf van Kansino: ‘We zijn enthousiast over het aangaan van een meerjarige samenwerking. AZ is een club vol talent op alle niveaus en een organisatie waar we trots op zijn om ons mee te associëren. Dit is een samenwerking tussen twee organisaties die de top uitdagen binnen onze eigen vakgebieden. Samen geloven we dat we elkaar kunnen helpen om verder door te breken en blijvende stappen te zetten naar het hoogst haalbare.’

Algemeen directeur van AZ, Robert Eenhoorn, is verheugd een nieuwe hoofdpartner bekend te maken. ‘Kansino is een modern en ambitieus bedrijf, dat net als wij gemotiveerd is om flink door te blijven groeien. Deze samenwerking legt een solide basis voor de toekomst en geeft AZ de ruimte om weer een stap te zetten in haar ambities. Dat Kansino daarnaast ook gedreven is om een belangrijke bijdrage te leveren aan de maatschappelijke doelstellingen van onze club, geeft aan wat zij als bedrijf belangrijk vinden.’

Binnen de contouren van de samenwerking zullen AZ en Kansino gezamenlijk een actieve bijdrage leveren aan de maatschappelijke doelstellingen van de voetbalclub.

Deze initiatieven worden ondergebracht in de ‘Alkmaar Zaanstreek Foundation’.  Op shirts voor fans onder de 18 jaar zal het logo van deze nieuwe foundation te zien zijn.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken