Kansino nieuwe hoofdpartner van AZ
- Sponsoring
- 14 jun 2022 @ 10:14
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 jun 2022 @ 10:14
- Sjaak Hoogkamer
Met ingang van 1 juli 2022 is Kansino de nieuwe hoofdpartner van voetbalclub AZ. Het bedrijf dat zich in Nederland uitsluitend richt op online casino zal de komende vier seizoenen zichtbaar zijn op de voorkant van het shirt van het eerste elftal.
Kansino neemt daarmee na twaalf jaar de plek op het shirt over van AFAS Software, dat als naamgever van het stadion aan de club verbonden blijft.
Klas Winberg, CEO van Play North, moederbedrijf van Kansino: ‘We zijn enthousiast over het aangaan van een meerjarige samenwerking. AZ is een club vol talent op alle niveaus en een organisatie waar we trots op zijn om ons mee te associëren. Dit is een samenwerking tussen twee organisaties die de top uitdagen binnen onze eigen vakgebieden. Samen geloven we dat we elkaar kunnen helpen om verder door te breken en blijvende stappen te zetten naar het hoogst haalbare.’
Algemeen directeur van AZ, Robert Eenhoorn, is verheugd een nieuwe hoofdpartner bekend te maken. ‘Kansino is een modern en ambitieus bedrijf, dat net als wij gemotiveerd is om flink door te blijven groeien. Deze samenwerking legt een solide basis voor de toekomst en geeft AZ de ruimte om weer een stap te zetten in haar ambities. Dat Kansino daarnaast ook gedreven is om een belangrijke bijdrage te leveren aan de maatschappelijke doelstellingen van onze club, geeft aan wat zij als bedrijf belangrijk vinden.’
Binnen de contouren van de samenwerking zullen AZ en Kansino gezamenlijk een actieve bijdrage leveren aan de maatschappelijke doelstellingen van de voetbalclub.
Deze initiatieven worden ondergebracht in de ‘Alkmaar Zaanstreek Foundation’. Op shirts voor fans onder de 18 jaar zal het logo van deze nieuwe foundation te zien zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
- Vebego sponsort curling richting... 29-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

