Bart Brüggenwirth en Gerrit Piksen inleiders op MarketingTroonrede 2019

Bart Brüggenwirth en Gerrit Piksen inleiders op MarketingTroonrede 2019
  • B2b
  • 13 aug 2019 @ 09:43
  • 11079 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Voorafgaand aan het uitspreken van de MarketingTroonrede op 24 september a.s. laten onder meer Bart Brüggenwirth en Gerrit Piksen (foto boven) hun licht schijnen over de impact van marketing op mens, markt en maatschappij.

Brüggenwirth (zie foto hieronder, b-open en finalist PIM Marketing Literatuurprijs 2017 met zijn boek ‘Sterke merken, betere wereld ‘) en Gerrit Piksen (SAMR Marktvinders, zie foto opening) gaan in op resultaten van het onderzoek naar ‘het meest klantvriendelijke bedrijf’ waaruit blijkt dat maatschappelijk ondernemen steeds relevanter wordt.

fotocredit: Speakout.nl

Traditie

Met  haar vierde editie is de MarketingTroonrede inmiddels een jaarlijkse traditie. Het doel van de stichting achter de MarketingTroonrede is om vakgenoten maar ook managers op C-suite level, innovatie en commercieel managers, een verfrissend hoog-over perspectief op ontwikkelingen in het vakgebied aan te reiken. En daarmee de marketingfunctie binnen alle typen organisaties voor te bereiden op haar relevantie in de toekomst.

MarketingTroonredenaar

Evenals in voorgaande jaren wordt de eretitel van MarketingTroonrede toegekend aan een vakgenoot die rond het thema ook zelf een duidelijke visie heeft. Niet voor niets wordt de MarketingTroonrede dit jaar uitgesproken door Danielle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’. In dit boek geeft zij ook al aan dat het voor organisaties belangrijk is om maatschappelijke impact te realiseren om relevant te blijven voor afnemers en commerciële slagkracht te behouden.

MarketingTroonrede event 2019

De MarketingTroonrede 2019 wordt dit jaar op dinsdag 24 september in samenwerking met de Jaarbeurs  in Utrecht georganiseerd. Aanvang van het programma is 16.30 uur (inloop vanaf 16.00 uur). Na de inleidingen van Bart Brüggenwirth en Gerrit Piksen wordt het programma - na een pauze voor ontmoeting en een broodje - voortgezet met het uitspreken van de MarketingTroonrede door Daniëlle de Jonge. Aansluitend is er een debat met alle aanwezigen over de betekenis van het thema van de MarketingTroonrede voor de dagelijkse praktijk van marketeers en overige managers van organisaties. Dit debat wordt begeleid door Nederlands kampioen beleidsdebatteren Huibert-Jan van Roest.

Interesse in deelname?

Deelname is mogelijk voor iedereen met interesse in het marketingvak. En daarmee niet alleen voor marketeers maar juist ook voor mensen met een innovatie, commerciële of algemeen managementfunctie. Meer informatie over het programma, de kosten en om aan te melden: www.marketingtroonrede.nl

Of profiteer nu van het early bird aanbod en betaal slechts € 49,00 en meld je direct aan via deze link: https://forms.gle/H6infQvJqFxwE1gWA

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken