Menzis schrijft reclamepitch uit
- Bureaus
- 5 feb 2014 @ 13:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesZorgverzekering
- 5 feb 2014 @ 13:19
- Redactie Bureaus
Zorgverzekeraar Menzis wil haar reclamecampagne over een andere boeg gooien. De zorgverzekeraar heeft een pitch uitgeschreven, waaraan vier reclamebureaus mee zouden doen: DDB, JWT, Doom & Dickson en het huidige bureau N=5.
Dit nieuws wordt aan MarketingTribune bevestigd door ingewijden in de bureauwereld. Voor Menzis zit de campagne om consumenten over te laten stappen naar een andere zorgverzekering er net op.
N=5 is al jaren het reclamebureau van Menzis. In 2009 werd al een SAN Accent gewonnen voor de campagne ‘Elk mens is er een.’ Het afgelopen jaar won de tv-commercial ‘Hulde!’ met oud-zwemmer Maarten van der Weijden een minder prestigieuze prijs: een Loden Leeuw.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- DDB
- N=5
- Menzis
- zorgverzekering
- zorgverzekeraar
- pitch
- commercial
- reclame
- reclambureau
- JWT
- Doom & Dickson
- bureaus
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes