Menzis schrijft reclamepitch uit
- Bureaus
- 5 feb 2014 @ 13:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesZorgverzekering
- 5 feb 2014 @ 13:19
- Redactie Bureaus
Zorgverzekeraar Menzis wil haar reclamecampagne over een andere boeg gooien. De zorgverzekeraar heeft een pitch uitgeschreven, waaraan vier reclamebureaus mee zouden doen: DDB, JWT, Doom & Dickson en het huidige bureau N=5.
Dit nieuws wordt aan MarketingTribune bevestigd door ingewijden in de bureauwereld. Voor Menzis zit de campagne om consumenten over te laten stappen naar een andere zorgverzekering er net op.
N=5 is al jaren het reclamebureau van Menzis. In 2009 werd al een SAN Accent gewonnen voor de campagne ‘Elk mens is er een.’ Het afgelopen jaar won de tv-commercial ‘Hulde!’ met oud-zwemmer Maarten van der Weijden een minder prestigieuze prijs: een Loden Leeuw.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- bureaus
- Doom & Dickson
- reclame
- Menzis
- reclambureau
- pitch
- N=5
- commercial
- JWT
- zorgverzekeraar
- zorgverzekering
- DDB
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

