Effie start werving van nieuwe juryleden
- Bureaus
- 20 feb 2017 @ 19:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersEffectMarketingAward
- 20 feb 2017 @ 19:24
- Redactie Bureaus
Reclameprijs Effieis gestart met de open sollicitatieprocedure voor nieuwe juryleden. Vakgenoten kunnen maximaal drie jaar jureren waardoor de jury’s continu worden ververst. Dit jaar zijn er, verdeeld over de categorieën Gedrag Kort, Gedrag Lang, Maatschappelijk en Merk, zo’n twaalf zetels te vergeven. Kandidaten moeten beschikken over ruime ervaring op het gebied van marketing en communicatie, liefst in een branche die nog niet is vertegenwoordigd. Expertise in online of e-commerce is een pré.
Mary Hoogerbrugge, voorzitter Effie Stuurgroep: 'De Effie is de enige strategieprijs. We zijn dan ook op zoek naar ervaren professionals die een sterke kijk hebben op insights, strategische keuzes en effectiviteit.'
Aanmelden en selectie
Kandidaten kunnen zich tot uiterlijk 24 maart aanmelden door een email met CV en het sollicitatieformulier te sturen naar info@effie.nl. Het sollicitatieformulier is te vinden in de Effie Pressroom en direct te downloaden. De Effie Stuurgroep, met vertegenwoordigers uit de besturen van BVA en VEA, maken de keuze uit de kandidaten en beslissen wie in welke jury’s kunnen plaatsnemen. Selectiecriterium naast ervaring en expertise is dat de organisatie waar een jurylid werkzaam is ook lid is of wordt van BVA of VEA. Dit geldt uiteraard niet voor de juryleden die onafhankelijk zijn.
De prestigieuze Effies van BVA en VEA voor de meest effectieve reclamecampagnes worden dinsdag 31 oktober voor de 33e keer uitgereikt tijdens de achtste editie van ‘24Festival’.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

