Novel verleidt millennials met Opera Forward Festival
- Bureaus
- 28 mrt 2017 @ 12:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MuziekKunst & CultuurEvenementCampagnes
- 28 mrt 2017 @ 12:33
- Redactie Bureaus
Novel en De Nationale Opera hebben een campagne ontwikkeld voor Opera Forward Festival 2017. De tweede editie van dit festival van 18 t/m 31 maart presenteert zes hedendaagse opera’s en een uitgebreid randprogramma. De campagne moet millennials verleiden voor de wereld van moderne opera met influencermarketing, contentmarketing, outdoor advertising en PR.
‘We zetten met de tweede editie van Opera Forward Festival stevig in op de actualiteit. De opera’s van het festival behandelen grote politieke en maatschappelijke vraagstukken zoals de crises rondom vluchtelingen en de EU. Deze ambitie zie je ook terug in de strategie en look & feel van de campagne die heel erg eigentijds is,’ aldus Sandra Eikelenboom, hoofd Marketing, Communicatie & Verkoop bij De Nationale Opera.
Maurice Seleky, partner bij Novel: ‘We voeren een collaboratieve campagne waarbij we de doelgroep van jongvolwassenen van 18 t/m 35 aanspreken via ambassadeurs, partners en influencers, hoogwaardige content op het online festivalmagazine en PR gericht op millennialmedia.'
Voor de campagne is samengewerkt met ontwerpbureau Lesley Moore, fotografen Petrovsky & Ramone, fotograaf Anna van Kalmthout en interieurontwerpers La Bolleur. De campagne voor de eerste editie van Opera Forward Festival werd genomineerd als beste Cross Media Case van 2016.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Reclamecampagne vol droge humor te koop op Marktplaats
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers