Novel verleidt millennials met Opera Forward Festival
- Bureaus
- 28 mrt 2017 @ 12:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MuziekKunst & CultuurEvenementCampagnes
- 28 mrt 2017 @ 12:33
- Redactie Bureaus
Novel en De Nationale Opera hebben een campagne ontwikkeld voor Opera Forward Festival 2017. De tweede editie van dit festival van 18 t/m 31 maart presenteert zes hedendaagse opera’s en een uitgebreid randprogramma. De campagne moet millennials verleiden voor de wereld van moderne opera met influencermarketing, contentmarketing, outdoor advertising en PR.
‘We zetten met de tweede editie van Opera Forward Festival stevig in op de actualiteit. De opera’s van het festival behandelen grote politieke en maatschappelijke vraagstukken zoals de crises rondom vluchtelingen en de EU. Deze ambitie zie je ook terug in de strategie en look & feel van de campagne die heel erg eigentijds is,’ aldus Sandra Eikelenboom, hoofd Marketing, Communicatie & Verkoop bij De Nationale Opera.
Maurice Seleky, partner bij Novel: ‘We voeren een collaboratieve campagne waarbij we de doelgroep van jongvolwassenen van 18 t/m 35 aanspreken via ambassadeurs, partners en influencers, hoogwaardige content op het online festivalmagazine en PR gericht op millennialmedia.'
Voor de campagne is samengewerkt met ontwerpbureau Lesley Moore, fotografen Petrovsky & Ramone, fotograaf Anna van Kalmthout en interieurontwerpers La Bolleur. De campagne voor de eerste editie van Opera Forward Festival werd genomineerd als beste Cross Media Case van 2016.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

