The Next Ad werkt samen met IPG Mediabrands

  • Bureaus
  • 16 mei 2018 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaZakelijkReclameMediabureauOnline advertising

IPG Mediabrands Nederland en The Next Ad 'gaan een langdurige relatie aan' en willen hiermee elkaars positie versterken in de reclamemarkt. Mediabureauwerk koppelen aan reclame-technologie, dat is wat dit partnership moet opleveren.

‘De wereld is veranderd, dus wij ook', zo luidt de missie van IPG Mediabrands. 'We hebben de kern van ons bedrijf opnieuw ontworpen om ervoor te zorgen dat we gelijke tred houden met een consument die sneller dan ooit tevoren beweegt. Technologie heeft de traditionele marketing-funnel voorbijgestreefd. Vandaag de dag moeten wij in real-time analyseren en optimaliseren om het beste resultaat te bereiken voor onze klanten’ 

IPG Mediabrands Nederland gaat een samenwerking aan met 'ad-technology partner' The Next Ad, die streeft naar dezelfde missie: met behulp van de juiste, slimme technologie het beste resultaat te bereiken voor adverteerders.

Moederbedrijf

IPG Mediabrands Nederland is het moederbedrijf achter labels zoals Super Digital, Yune en Traffic4U. Met de samenwerking tussen IPG en The Next Ad ('Facebook Marketing Partner in Advertising Technology') versterken beide partijen de marktpositie door de beste kennis en service vanuit bureauzijde samen te brengen met de verdere ontwikkeling van de beste reclame-technologie uit de Benelux. Samen werkten beide partijen al eerder voor klanten als Heineken, Catawiki en Cluse. 

'Als mediaholding werken wij met in-house experts voor veel verschillende merken, om de beste exposure en resultaten te behalen uit de (online) marketingactiviteiten', zegt Richard Smoorenburg, Chief Digital Officer van IPG Mediabrands Nederland. 'The Next Ad heeft deze zelfde missie, maar dan op het gebied van reclame-technologie. Om tot die resultaten te komen is het belangrijk de juiste, slimme technologie in te zetten voor onder andere optimalisatie-mogelijkheden, maar ook om ons te helpen de strategie en uitingen te optimaliseren met behulp van A/B- en multivariate-testen.'

Focus op e-commerce

Sander Haarman, Chief Commercial Officer van The Next Ad: 'De ontwikkeling van ons platform is een voortdurend proces en gebaseerd op ervaringen uit de markt. Met onze focus op e-commerce businesses en performance, bieden wij ook bureaus een technologie die hen verder helpt. De samenwerking met IPG Mediabrands is hiervan een bewijs dat technologie bedrijven verder helpt. Door de samenwerking is er nauw contact tussen beide partijen, om het platform verder te ontwikkelingen op basis van behoefte en feedback, met hiermee het doel om voortdurend betere resultaten te behalen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken