Alfred maakt nieuwe campagne voor Conimex Streetfood
- Bureaus
- 4 jul 2018 @ 10:59
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Campagnes
- 4 jul 2018 @ 10:59
- Redactie Online
Nieuw in het assortiment van Conimex zijn de Streetfood maaltijdpakketten. Om die te introduceren ontwikkelde Alfred een campagne met de vrolijke en goed geïnformeerde Nederlandse Dennis weer in de hoofdrol.
Hij weet precies in welke straatjes je moet zijn voor het allerlekkerste eten. Zoals Pad Thai, in het hectische Bangkok.
Naast TV wordt de campagne uitgerold in outdoor, print en digital, en geactiveerd op de winkelvoer activatie en tijdens food festivals. Live sinds 2 juli.
Credits
Titel: Conimex Pad Thai 30”
Klant: Unilever Benelux
Product: Conimex
Verantwoordelijk bij klant: Robbert de Vreede, Helger Reitsma, Pleun Lauwerier & Sofie Wijdeven
Bureau: ALFRED international
Creatie: Jan-Willem Smits & Maxim van Rijs
Account: Sanne Tolsma & Irene Spronk
Strategie: Gabriël Snuverink
Agency Producer: Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij: DPPLR
Regisseur: Daniel Dow
Producer: Niels Visser
Lighting cameraman/D.O.P: Stephan Polman
Editing: Ruben Labree (DPPLR), Jurre Lüken (ALFRED) & Jorn Slotboom (ALFRED)
Muziek: Ambassadors
Soundstudio: Most Audiopost
Grading: DPPLR – Ruben Labree
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

